Gå til innhold

/2NE..


Dingeling

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :-)

Nei, jeg kan ikke neste uke. Skal omsider (!) på ny UL.

 

Ganske frustrerende, det er da 2 uker siden jeg fikk beskjed på at det var viktig at jeg fikk ny UL så fort som mulig. I løpet av denne tiden har altså rekvisisjonen vært ”forlagt” et sted i flere dager. Det er litt av et helsevesen vi har, som ikke klarer å levere et papir fra A til B uten at man må mase på dem.

 

Hvordan går det med deg? Fortsatt i full jobb?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

jada,jobber fullt enda,men merker at magen begynner å bli ganske stor,ja.. =)

makkern min på jobb kaller meg bare tjukka.. haha!

sliter til tider med søvn etter jobb,så jeg får se hvor lenge jeg holder ut nattejobbinga.

urinen min er også full av blod,protein og andre ting som helst ikke skal være der,

så til uken skal jeg snakke med legen og høre hva han mener..kanskje jeg har en uvi på gang.. sukk! så flott at du skal på ul.. det er bra koselig det.. =)

Lykke til på ul så snakkes vi etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, det høres ikke helt bra ut. Satser på at du kan få en litt roligere hverdag snart.

 

Heldigvis fant de ikke noe unormalt på ul. Kom til verdens underligste lege som fortalte meg at ofte fant de ting som ikke var som det skulle. En festlig samtale å ha midt under ul….. Men, hun fant heldigvis ikke noe på småen min. Den er vist bare litt ”lubben rundt magen”, som hun sa :-)

 

Ser du har satt opp et nytt treff. Kjempe fint! Har fri den uken, så jeg kommer!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...