Gå til innhold

Hallo alle gamle rosiner :):)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke dy meg jeg... bare må erte litt hihih....

Meeen... et meget useriøst spørsmål.... Når vi gamle rosiner drikker vin.... blir vi druer igjen da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vad menar du med det uttrycket?

Skrevet

Intet annet enn det faktum at rosiner engang har vært friske glatte druer:)

Skrevet

Jaha, menar du att huden har vart ung en gång i tiden eller menar du att vi hat vart unga en gång tiden?? Eller??? Jag förstår nog inte helt här. Det kanske är ett norskt uttryck????

Skrevet

En rosin er et russin (som varit en druva).

Druen er slett og rosinen er skrukkete = ung versus gammel.

You see? :)

Skrevet

hehe....jeg liker ikke vin jeg..=0)

men rosiner derimot.....

Skrevet

Hehe... nei det er vel heller assosiasjoner som foregår oppi Snulders hode! Men det er nå meg i et nøtteskall... Ikke alltid alle skjønner hva jeg sitter og fjaser om...:)

Skrevet

Jeg tror vi kan gå for attpåklatts forslag:

Når gamle rosiner drikker vin, blir de på druen!

Hæ hæ hæ hæ...

Skrevet

Vi blir nok aldri druer mer, MEN hvis vi drikker NOK så kanskje vi TROR vi er druer igjen for en stakket stund (glemmer at vi faktisk er rosiner)!! :)))

 

Hihihi, fint med useriøse spørsmål noen ganger også, Snulder!:))

Skrevet

Ha!!! Bare vent til jeg blir på Druen... Da er det mulig det kommer noen "gullkorn". Hvis jeg ikke sitter i et hjørne og leker seriøs da....

Skrevet

Rosin kan du værra sjæl...

Det beste er at i går spurte Storebror pappa`n sin hvorfor han hadde sånne streker i panna. Det har han ikke spurt meg om...hi hi hi.

Skrevet

Ok, nu ramlade kronan, as we say in Schweeeeeden. Nej, vi blir nog aldrig druer igen. Iallfall inte utanpå kasnke, men innuti är i hverfall jag det!! Ansiktet är relativt glatt också, med lite rynker. Energien o kropp en ser ut som en 25 åring, men livserfarenhet som en 40 åring. Kan det stämma?? He, he.. jag säger bara det som jag säger till min man ibland, tur att jag har så pass mycket energi o barnslighet inom mig. Annars hade jag aldrig orkat skaffa 2 barn så tätt som vi har gjort.

Skrevet

Har du noen gang sett tørket fiken i en pakke?

 

Skal være glad vi bare er rosiner =)

Når jeg blir en sånn inntørka fiken, da skal jeg drikke kaffelikør. Som mora mi.

;o)

 

Skrevet

Hehehe... mye bedre å være rosin ja!!! Men bare vent til modenfesten... da skal dere jammen få se denne rosinen i all sin prakt!! Har ingen sparkel i sminkepungen min jeg... bare en enslig liten eyeliner og en mascara...

Skrevet

Kan få litt sparkel av meg, så jeg får brukt den noen gang:):);)

Skrevet

Jeg har kjøpt inn et 10-liters spann med Jotun fasadesparkel. Tenkte å toppe det hele med to strøk hudfarget Bengalac....

 

Skrevet

*skratter*... kan jeg få være med å se hvordan du fjerner det igjen eller?

Skrevet

Enkelt! Det meste forsvinner i løpet av kvelden fordi jeg har "slikt et levende ansikt" (ha ha ha, hudpleieren sa det en gang jeg spurte hvorfor sminken forsvant i løpet av dagen).

 

Det som eventuelt måtte være igjen utpå natta, fjernes med bleier dyppet i white spirit. Begge deler finnes det nok av i heimen.

Si ifra hvis du vil låne! Sparkel altså :)

Skrevet

whitesprit eller tynner eller noe i de baner burde gå

Skrevet

Tror jeg går for den nakne sannhet jeg gitt...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...