Mamma till 2 barn Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Jag går väldigt sällan ut. Nej, nu ljuger jag. jag aldrig ut på byen iallfall. det var 1,5 år sen sist. När jag väl går ut, så "glömmer" jag att jag är mamma för ett par timmar. jag har alltid festat mycket o alltid haft många män runt mig när jag har vart ute. Jag tycker att jag som kvinna o många andra kvinnor, har ett sånt stort ansvar, gentemot sin familj, barnen, mannen, jobbet osv. Det är ju många kvinnor, precis som jag, som har en man som är likestillt kvinnan. Vi delar på ting här hemma. En del ting gör jag bättre än han gör o tvärtom. Men ändå tycker jag att mycket står på mig ang sätta grenser, skapa rutiner-både för barnen o se till att det funkar här hemma, dvs jag organiserar/palenar mycket. Nu gillar jag ju att göra det. Jag menar, jag är en person som gillar att "styra". Men när jag då går ut på byen, så gillar jag att känna att andra män attraherar mig? Är det märkligt? Jag har aldrig vart otrogen mot mina män. Men jag har alltid gillat att flørta. Man kan väl säga utan att skryta, att jag "har haft draget på gutter". Jag menar inte att man skal gå över gränsen. (Ja, vad är att gå över gränsen då? Det kan man ju disskutera. Är det att flørta, nusses, klemmer, klining, sex. Ja, alla har vi olika uppfattningar om våra egna gränser!!!). För mig ar det helt ok att flörta med män o ha det kul/dansa för ett par timmar o sen ta en taxi hem, så kan man "spinna" lite på den där ruset en stund, tills man vaknar o inser att det man har hemma är helt underbart!!!!. Många menar att när man är så pass "vuxen" som jag/dere är, så skal man inte göra si eller göra så. En del menar, att när man är vuxen, dvs.över 30 då, så ska man hålla sig på mattan-ett svenskt uttryck! Det menas med, att man ska hålla fingrarna från fatet. Men måste man det fast man är vuxen, i en mogen ålder som oss? Ska bara de yngre få ha det "dødskult", flørte o føle seg sexy? Jag för min del, tycker att det är super viktig att känna mig sexy ofta, både för min man. Men också för min egen del. (ja, vad är att känna sig sexy? Barnere seg både her og der, sexy undertøy, nya åtsittande tights kanske?) Jag tycker att det är jätte pirrande att se att män fortfarande ser på mig, fast jag är snart 40 o har fött 2 barn. Det är jätte kul!!! Då känner jag mig lite ung igen.....
♥Snulder Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 For meg er det enkelt og greit.... vil jeg like at mannen min flørter vilt på byen? Neei... dermed så gjør ikke jeg det heller! Men blid og hyggelig kan man selvsagt være. Det er stor forskjell på å gå inn for å flørte for å få bekreftelse og det å samtale hyggelig med andre menn. Den eneste mannen jeg virkelig vil skal se på meg og synes jeg er sexy... er jeg så heldig å bo sammen med!!!
Karomamma Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Jau, jeg er enig med Snulder her. Bild og sosial er bra og greit! Spesielt for oss som er over snittet utadvendte, ville det vært merkelig å plutselig bli stille og innesluttet. En annen ting er at jeg rett og slett ikke har behov for å "sette ut garnet". Jeg har gått mye ut på byen (og gjør det fortsatt), men har i grunnen - både med og uten kjæreste - vært mer opptatt av å slappe av og ha det gøy enn å få oppmerksomhet. Men moro må man ha det, ja
Karomamma Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Det er såklart bedre å være BLID enn bild.... He he
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 Bare man ikke er blind, for da ser man jo ikke om noen vil ha kontakt... Jeg er vel enig med de over her, er ikke så opptatt av å få så mye oppmerksomhet. Ja, jeg elsker å flørte.......med mannen min. Jeg etablerte meg forholdsvis sent (traff mannen min da jeg var 29) Og før det fikk jeg min dose med party, så når jeg en sjelden gang er på by`n ,synes jeg det er veldig hyggelig å ha med mannen min jeg da. Og da blir det mye flørting oss imellom. Og jeg hadde heller ikke blitt så fornøyd om mannen min hadde flørtet vilt når han var ute. Så min konklusjon er den at andre må få flørte så mye de vil, men det ligger liksom ikke for meg. Mulig jeg er gammeldags da.....
Mamma till 2 barn Skrevet 2. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2006 Det är fint att vi alla är olika! Jag har det jätte kul när jag är ute, med eller utan alkohol också. Men om män ser på mig eller flørtar med mig, är det en bonus de lux, tycker jag. Jag är "guttegal" o kommert alltid att vara det, hoppas jag. Men det vill inte säga att jag inte är mest i"gal" i min man. Eller hur??? Jag antar att när min man går ut, att han flørtar med andra kvinnor. Det gör piffen i ett förhållande, att få respons för sin kvinnlighet. Yes....I love it!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. november 2006 #8 Skrevet 2. november 2006 Det er fint at vi er ulike ellers hadde vel alle dere flydd etter min mann. Og det hadde ikke vært noe kult.
Mamma till 2 barn Skrevet 2. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 2. november 2006 Ja, det är ju tur att vi kvinnor inte vet vad våres män gör då de är på byen!! de kanske flørtar hej vilt de också! Vem vet....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. november 2006 #11 Skrevet 2. november 2006 Jeg tenkte mer på at hvis alle var like, så ville jo alle ha samme smak, og da ville jo alle kanskje ønske seg min eller for den saks skyld din mann. Og da hadde vi hatt et problem. Nei smaken er som baken den er delt.
Mamma till 2 barn Skrevet 2. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 2. november 2006 ja, det är sant!! Oj, då måste jag verkligen hålla hårt i min man, som ser otroligt bra ut, med en vältränad kropp o med sixpack på magen. Han ser mycket yngre ut än han är också. Jag tycker det är otroligt spännande att se att andra kvinnor ser på min man o tycker att han ser skjekk ut. Då vet jag ju att jag har god smak. Ikke sant??
Maud Skrevet 2. november 2006 #13 Skrevet 2. november 2006 Jeg tror jeg er ganske flørtete av natur, får i hvert fall en del tilbakemeldinger om at jeg oppfattes som flørtete. Jeg ville ikke likt at mannen min gikk ut og "fylte opp selvtillitssekken" og derfor gjør ikke jeg det heller. I hvert fall ikke på byen eller andre typiske sjekkesteder. Hender jeg faller for fristelsen til å flørte i butikken eller et eller annet sted for å sjekke om smilene kommer tilbake. Det føles mer riktig og det inviterer ikke til noe som jeg ikke følger opp. En dans er greit, men ikke masse komplimenter, utveksling av telefonnumre og i hvert fall ikke kyss, sex eller annen fysisk kontakt.
Mamma till 2 barn Skrevet 2. november 2006 Forfatter #14 Skrevet 2. november 2006 Jag är så enig, så enig.....Men den dagen jag slutar att flørta med män, då beställer jag en enkel biljett till gamlehjemmet. Ha, ha.... Jag kan bara si det sån, det är måååååååååååååååånga gifta män på byen, som både har 1,2,3 barn hemma inkl. fru, som gärna flørtar hej vilt o i tillägg gärna får sig ett "nummer". Så som jag säger, man vet aldrig vad den ena gör ute på byen!!!!! Vi får hoppas att alla har ett gott samvete med sig hem efter en by tur...
moffi Skrevet 2. november 2006 #15 Skrevet 2. november 2006 Ikke galt kanskje..men jeg tenker at byen og festen er en form for flukt i en hverdag man kanskje ikke er helt fornøyd med. Byen er en liten heksegryte man kokes i en stund og vips....man vet ikke om man blir padde eller prinsesse dagen etter liksom:)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. november 2006 #17 Skrevet 2. november 2006 som på den mobilreklamen nei jeg ble da ikke med den slæske typen hjem.......(kunne gnagd av meg armen følelsen)
moffi Skrevet 2. november 2006 #18 Skrevet 2. november 2006 Ja, hi-hi! Men av og til kan det jo hjelpe på å få luftet seg. Også hjelper det å få føle seg på topp! Om det er fordi man blir begjært, har bakt noe godt, har strikket noe fint...bare være litt suveren altså
Mamma till 2 barn Skrevet 2. november 2006 Forfatter #19 Skrevet 2. november 2006 gott att någon håller med mig!! Jag började känna mig lite ensam o grå. Det är kanske dags att ta fram "oldis" kläderna, dvs stora underbyxor og bh`n som rymmer str. 95 ddd+, sen är jag klar for byen. He, he...
♥Snulder Skrevet 2. november 2006 #20 Skrevet 2. november 2006 Hehe... det er sånn du forventer at jeg er kledd når jeg går på by`n da skjønner jeg:)
moffi Skrevet 2. november 2006 #21 Skrevet 2. november 2006 Jeg skal ha sloggi og ammebh!!!!!!! Og skulderputer og sparkel. Definitivt;)
♥Snulder Skrevet 2. november 2006 #22 Skrevet 2. november 2006 Jeg skal ned til bestemor og låne mammelukker jeg... brune i ull...
Reveenka Skrevet 2. november 2006 #23 Skrevet 2. november 2006 Er man fra bygda, så er man fra bygda! Ikkeno å gjøre med det c",)! Men hold deg ved siden av meg du Snulder, så vil du glitre uansett (hemmeligheten er ei venninne som er både eldre og mer sliten&dradd i fjeset c",)!
♥Snulder Skrevet 2. november 2006 #24 Skrevet 2. november 2006 Hahaha Reveenka.... da kommer du til å glinse i stjernelys!!
prekæs Skrevet 2. november 2006 #25 Skrevet 2. november 2006 Det er noe som heter: Ut for å få matlyst og hjem for å spise. Egentlig grei leveregel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå