roosees Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 glad dette forumet endelig kom på plass, selv om de burde rette litt på "forumsbeskrivelsen" Har to pseudotvillinger på 9 1/2 (gutt) og 8 (jente) år, og venter et sett pseudovillinger til, da jeg har ei jente født 31.mai i år, og har termin med nestemann 4 juni neste år. Risikerer at det blir under 12mnd mellom de siste, jeg pleier å føde ca 3uker tidligere enn termin. Husker svært lite fra da de eldste var små (vet det var slitsomt til tider, men der er nok fortrengt), annet enn at det ble mye enklere daden yngste lærte å gå og prate... Og er veldig glad for at de er så tette, og at de er så knyttet til hverandre som de er. Det båndet de har seg imellom er nok også hovedgrunnen til at vi også denne gangen valgt å få to tette (litt vel tette, men men, hehe). + jeg er selv en "attpåklatt" med hhv 7 år, 14 år og 16 år eldre søsken. Ble nok litt bortskjemt av de til tider, men du verden så kjedelig uten å ha noen å leke med (bodde på bondelandet, uten nærme naboer). Håper bare de to yngste blir like stekt knyttettil hverandre somde to eldste. Håper vi kan utveksle litt erfaringer og slikt her inne. Lykke til, til alle oss heldige med to tette
Gjest Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Hei! Jeg har det samme som deg! Bare det at du venter nr 4 og jeg nr tre... Jeg venter i januar, det er da eldstemann fyller 3 år og mellomste 18 mnd... Så 1 1/2 år mellom første og andre, og mellom andre og tredje... Så her blir det hektisk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå