Gå til innhold

Hvor mange skal dere kjøpe julegaver til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å skrive en liste over alle som vi skal kjøpe/lage julegaver til i år, og endte opp med over 38 stk!!! Mannen min har veldig stort familie, og der gir alle gaver til hverandre... Denne julen blir det litt spesielt, for jeg kommer til å være høygravid - MEN, det er nok fortsatt jeg som må ut å handle... Får helt angst av hele juleshoppingen, for har egentlig fått beskjed av legen om å være mest mulig hjemme, eventuelt sengeliggende pga bekkenløsning og vena cava syndrom. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, for mannen min jobber i butikk og må jobbe veldig mye før jul, så han har ikke tid til shoppingen... På listen vår har jeg forresten ikke tatt med mannen min og sønnen vår på 15 mnd... Argh!!!

Flere som er like frustrerte som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vell rundt 35 å kjøpe til,og jeg har termin 19 desember...

Tingen er å begynne tidlig...

No har jeg en mann som er kjempe flink å være med å kjøpe sammen med meg,så vi er vell ferdig med over 3/4 deler...

deilig å vite at vi snart er ferdig...

For jeg begynner å bli ganske tung,og en vet jo aldri om babyen finner at at han vil komme før heller...Så greit å være litt tidlig ute...

Lykke til!!

Skrevet

vi har også oppmot 3+stk å kjøpe til, har begynt litt allerde faktisk, men jeg elske rå handle julgaver da. best ejeg er å kjøpe gaver:) hihi

men jeg har faktisk akkurat blitt enig med mine eldste søsken om at vi bare skla kjøpe til barna i år, de har ikke så god økonomi, og så synes jeg egntlig det er litt bortkastet, for det blir liksom et gavekort til dem også får vi et gavekort tilbake... så mye bedre å fokusere på bursdager fant vi ut da.. så slipper jeg hvertfall tre par, evt seks personer å handle til!

du får prøve å komme ting du kan bestille på nettet da:)

hvis du har små jenter eller gutter i sånn bok alder kan du jo bestille bøker på internet, sånne som de er hovedpersonen i boka.. det gjorde jeg, kjempe greit, og en kjempe fin gave. leker har de og får det jo så masse av.

Skrevet

Egentlig ikke...

Har ikke så mange å kjøpe til, i familien vår kjøper vi kun til ungene... ikke til tanter,onkler osv... Kjøper selvsagt til mamma og typen, svigerforeldrene og svigerinna mi... i tillegg til typen... Men venninne gaver osv, det har vi kutta ut i år...

Ingen av besteforeldrene til meg og typen lever lenger heller...

Men unger blir det bare flere av :)) Så noen gaver blir det da allikevel....

Kjøper ikke så voldsomme julegaver, men bruker heller litt ekstra på bursdagsgavene, da er det ikke 10-20 gaver man skal kjøpe på engang...:))

Skrevet

Oi, oi, skal si dere kjøper til mange!

Jeg har det litt enklere : Mor&far, to brødre, 4 besteforeldre. ( kjøper en gave til hver av besteforeldre-parene)

Sambo kjøper til sin søster, svoger, onkelunger. Søsteren hans igjen kjøper til deres foreldre, og så er han med i gaven.

Så sånn er det! Synes det er kjempekjekt å gi gaver, bare man har funnet noe man liker å gi bort, og som man vet blir satt pris på.

Skrevet

Du kan jo kjøpe endel over nettet. Cd'er og dvd'er, bøker osv osv - det burde ikke være nødvendig å dra til butikken egentlig. :-) Kanskje ikke helt det samme i forhold til julestemning, men det har vel mindre betydning....

Skrevet

Ja, jeg har allerede fått to gaver som jeg har bestilt på nett, og det blir nok flere slike gaver etterhvert... Cd'er og dvd'er blir det nok en del av, for mannen min jobber i platebutikk, så de får han rett og slett klare. Verre er det med alle barna vi skal gi gaver til... Skal strikke raggsokker til to små gutter, men bortsett fra det har jeg vel egentlig ikke peiling... For å ikke snakke om sviger-besteforeldrene...

Skrevet

Skal gi til over 30, men ca halvparten er bare en bitteliten oppmerksomhet, en hjemmelaget nisse, en blomstrende hyasint ( ca 15,- kr) eller noe i den dur. Ganske mye blir hjemmelaget. Blir ikke så overvettes dyrt. Elsker å ordne med julegaver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...