randirekkverk Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Hva vil det si å være "god i senga"? Hva synes dere? Ønsker seriøse svar fra både jenter og gutter. Er selv jente og tenker endel på dette for tida..
randirekkverk Skrevet 2. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 2. november 2006 Bytt gjerne ut ordet god med ordet flink, om det er lettere å skjønne hva jeg mener..
Embla72 Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Det må jo være at man tilfredstiller partneren sin. At man er bevisst på sin egen kropp og det man liker. Tør fortelle hvordan man vil ha det og gjerne er med å utforsker/prøve nye ting. Åpenhet og lek gjør nok de fleste flinke i senga tror jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Etter min mening vil det å være god i senga ikke nødvendigvis det i utgangspunktet det å være flink. Men at man er villig til å prøve ut nye ting, men på det partneren vil og at man tør og vil foreslå og gjøre nye ting. Selv om jeg jente er veldig flink til enkelte ting vil jeg si hun er dårlig i senga hvis hun kun er villig til å gjøre det samme hver gang. For min del handler sex om spenning og det å kunne utforske hverandre på nye områder. Så jeg vil faktisk si at man kan være veldig god i senga selv om man aldri har hatt sex før eller bare hatt det et par ganger hvis man er kåt og gal og med på det meste.
randirekkverk Skrevet 2. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2006 Takk for gode svar! Er i grunnen veldig enig med dere!! Har nettopp truffet mannen jeg vil dele resten av livet med, og jeg er så forelska.. Er ikke så veldig erfaren på området (selv om jeg har en sønn!), og er så redd for å ikke "strekke til". Jeg synes vi har det fantastisk allerede, men vil gjerne gjøre alt jeg kan for at han skal ha det best mulig når vi er sammen. Det viktigste er vel å være trygg på seg selv og våge gi av seg selv - prøve nye ting, nyte og leke... Vil så gjerne være god for han...!!!
Gjest Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 Det har med kjemi å gjøre. Man kan ha fantastisk sex med noen og bånn sex med andre.. Det handler om at man er bølgelengde og nyter sexen. At man gjør alt man kan for å tilfredstille den andre parten. Dette må være i balanse, er det bare den ene som gir så vil det fortere en fortest bli dårlig sex. Men uten kjemi er det ikke mulig å få virkelig bra sex.
anaina Skrevet 20. november 2006 #8 Skrevet 20. november 2006 Jeg har i all beskjedenhet alltid fått høre at jeg er utrolig god i senga, og jeg har hverken modellkropp, er spesielt akrobatisk, eller suger i timesvis. Jeg tror det er én ting som gjør at de jeg ligger med har opplevd meg som god. Det aller aller viktigste, er at jeg er entusiastisk, og viser at jeg er kåt og liker det. Da føler mannen seg som en løve. Jeg kan godt komme med ønsker eller si ikke slik men sånn, men generelt gjelder det å ikke bare ligge der og bli pult, men ha med pusten, og JOKK IMOT;_)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #9 Skrevet 20. november 2006 Om kjemien stemmer og man tør vise at man liker det. Da blir det bra. Om noe ikke er bra, må man kunne snakke om det og gjøre noe med det.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #10 Skrevet 21. november 2006 Når jeg er tent, vet jeg at jeg er jeg god i senga. Jeg har en kropp de fleste menn liker, men når jeg ikke er tent, føler jeg meg likevel ikke god i senga. Det handler altså om tenning, tror jeg, og om det som er nevnt overfor her; om kjemi.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #11 Skrevet 21. november 2006 Hehe.. Du føler deg altså ikke god i senga til tross for at du har en kropp som de fleste menn liker.. Å være god i senga, har ingenting med utseende å gjøre!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #12 Skrevet 21. november 2006 Jeg tror de fleste menn vil være uenig i det... Uansett: for MEG kan det vel ha med det å gjøre, selv om det ikke har med det å gjøre for DEG.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #13 Skrevet 21. november 2006 OK, jeg tror vi er enige... Jeg så ikke at det hadlet om det å være "flink". He, he, da har ikke utseendet med det å gjøre. Beklager! Flink... Hm... Ja, det har vel fremdeles med tenning å gjøre. Jeg er ikke flink hvis jeg ikke er tent. Men er jeg tent, da tror jeg at jeg kan være veldig flink. ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #14 Skrevet 21. november 2006 Det har ikke noe med å være god i sengen heller. Men selvfølgelig mannen må tenne på kvinnen. Men at man har en fin kropp betyr ikke at alle menn tenner på deg!
Gjest Skrevet 28. november 2006 #15 Skrevet 28. november 2006 Å være god i senga er: å være obs på parterens ønsker og behov og å kunne si og vise hva du vil og hva du liker. Og også å delta AKTIVT i sexen og være mentalt tilstede. Temmelig enkelt i mine øyne hvertfall:)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #16 Skrevet 1. desember 2006 For meg er det ganske enkelt at jenta er kåt, glad og ikke pysete.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #17 Skrevet 4. desember 2006 Å være god i senga har nok mye med utseende å gjøre for noen, for andre ikke. Det finnes vel både menn og kvinner som går mest etter kropp fordi de tenner mest på kropp. Eller altså det har ikke noe med å være god eller ei. Men det at hun nevner kroppen er ikke helt på jordet alikevel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå