Salsa Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Eldstegutten var 20 mnd da veslejenta kom i mai, så de er pseudotvillinger. Og ja, definisjonen er at det er 2 år eller mindre, og ikke 1,5 som står her. Det bør de jo rette opp ((: Hverdagene her er litt kaotiske, rotete, morsomme og ikke minst utfordrende, men det vet dere jo alt om her inne (: En i trassalder, eller utprøvningsalder som det så fint heter, og ei som nettopp har oppdaget at hvis hun roper høyt som kommer det en voksen person og tar meg opp. Joda, det kan gå villt for seg i blant. Men tenk så mye glede de kan ha av hverandre! Hos oss var det rene komikvelden i går. Eldstemann hadde fått det for seg at han skulle være litt bajas i den ene lenestolen mens jeg satt i den andre med veslejenta på fanget. Hun er veldig opptatt av hva broren gjør, og satte i et gapskratt som jeg aldri har hørt maken til. Og da var det jo bare enda morsommere å være bajas. De lo så de hikstet begge to, og jeg som vanligvis ville dratt ham ned fra stolen og sagt at det der er ikke lov, ble bare sittende og le jeg også. Gleder meg til mange sånne stunder sammen med pseudotvillingene mine ((:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå