moffi Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Nå har han sovet i over to timer og jeg bare sitter her!!!!! Gleder meg til neste uke for da har pappaen fri i 5 uker og da kan vi kose oss skikkelig sammen. Dra på hytta litt, gå i fjellet kanskje, spise god mat, dra oss i sengen, dra til Askimbadet midt på dagen og sitte i et varmt terapibasseng med en glad liten gutt i armene:) Se det ja....GLEDER MEG!
Urtete Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Åååå, det høres riktig hærlig ut!!) De 5 ukene må du nyyyyyyyyyyyyte, det er en unik liten periode i livet!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå