Gå til innhold

Og han sover og sover....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har han sovet i over to timer og jeg bare sitter her!!!!!

Gleder meg til neste uke for da har pappaen fri i 5 uker og da kan vi kose oss skikkelig sammen. Dra på hytta litt, gå i fjellet kanskje, spise god mat, dra oss i sengen, dra til Askimbadet midt på dagen og sitte i et varmt terapibasseng med en glad liten gutt i armene:) Se det ja....GLEDER MEG!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå, det høres riktig hærlig ut!!:))

 

De 5 ukene må du nyyyyyyyyyyyyte, det er en unik liten periode i livet!!

 

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...