Mamma til 2 godklomper Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 eg skulle paa tur i gaar (38 veker + 4 dager), men eg gaar jo so utruleg seint og som ein and. maa stoppa ofte pga stikking i underlivet, akkurat som om ungen beveger/snur paa hovet sitt som er neri bekkenet. uff, ubehageleg. Og so er magen hard som stein mesteparten av tida naar eg gaar. gjekk berre eit par km, men brukte utruleg lang tid. kjipt! Nokon andre som har det slik?
ღVi treღ og en liten spire Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 jeg er i uke 35+4, og klarer ikke gånoe særlig i det hele tatt. egentlig ikke gått langt siden i mai.. men fikk kraftig bekknløsning,så edt er derfor.. men kjenner nå i det siste at jeg går saktere, og får flere kynnere slik at magen blir hard... og vondt i ryggen.. fortere sliten.. men det er jo ikke lenge igjen, så jeg overlever noen uker til:)
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Nei, her er det nok å gå innendørs. Har vel ikke vært ute og gått tur på flere måneder.. Men snart(forhåpentligvis) når velsa er ute så kan jeg begynner å gå turer igjen.skal bli moro å teste vogna:)
ScaryMama Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Jeg 41+1 (6 dager over) og går fremdeles tur hver dag. Det hender at det er litt ubehgelig med en gang, men det går egentlig veldig fint. Har ikke merket at jeg blir noe særlig mer andpusten heller.
ballong Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Ja, er som ei skilpadde....vondt på glatta...godt det snart er over, glad jeg ikke skal gå slik i vinter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå