Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man med vonde tanker, frustrasjon, tristhet osv.

 

1.Man kan døyve dem ved å bikke over dem, skru seg opp i et annet modus enn det kroppen egentlig er, men da vil man få spenninger i rygg, nakke osv.

 

2. Man kan trøstespise. Men da må man slanke seg og det er kjeeeeedelig.

 

3.Man kan ta seg en drink. Men da kan man bli alkoholiker.

 

4. Man kan finne seg et objekt i verden å misslike slik at ens egne følelser døyves. Men da blir man jo slem!

 

5. Man kan le, bruke ironi m.m, men av og til kan latteren bikke over til gråt. Utrolig tette disse to affektene gitt.

 

6. Man kan gå og gå og gå...til man får vondt i beina i stedet.

 

7. Man kan vaske og vaske og vaske...oooooòoooo kjedelig!

 

8.Man kan ta tak i seg selv og erkjenne det vonde, men det innebærer ofte enda mer sorg og frustrasjon og oppripping av gamle ting...

 

så hva gjør man egentlig???????? =0 =0 =0

 

 

 

 

Velger det ondet som er minst, eller ja takk, alt på en gang:)

Trøstespiser litt, klemmer noen, lager en lunsj og går en passe tur. Rydder litt også kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...