Karomamma Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Ja, da er det bare å innrømme det: dibbing har alvorlige kosekvenser for effektivitet på arbeidsplassen! Før brukte jeg den første timen til å oppdatere meg på mail og dagens presseoppslag. Nå er det dibbing, dibbing og atter dibbing... Jeg liker ikke å gå i møter, men nå er det egentlig ganske bra, for da blir jeg tvunget til å gå fra PCen en stund. I dag skal jeg skrive to tekster og lage en fotomotasje, men jeg har ikke LYST!!! Har bare lyst til å dibbe. Dibbe dibbe dibbe! Mer og mer dibbing! Dibbedibbedibbdibbdibbedibbedibbbbbbbbbbbb!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Er det noen trøst om jeg sier at jeg også skal logge av nå? For nå skal jeg stikke av gårde snart!
Karomamma Skrevet 2. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2006 Jada, det er vel en slags trøst antar jeg... Dessverre er det opptil meg selv å kontrollere denne smittende manien. Skal gjøre det i morra... eller til mandag.... eller etter jul.... eller eller.....
Trollmora Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Jeg skjønner hva du mener, har ikke dibbet på flere dager nå! Det har vært altfor travelt på jobb og hjemme har det gått i ett de siste dagene. - MEN NÅ - nå er det litt roligere så da er jeg her )
Urtete Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Jeg har AKKURAT samme problem, Karomamma!!! Vi har visst fått DIBBEDILLA! ) Men dibbing og jobbing går dårlig sammen, det er sikkert & visst..... ;o)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 Litt tilbake til Ikea reklamen, hvor hun sier: slå to fluer i en smekk. Kombiner styremøtet med barnebursdag. Det hadde vært noe... Kombiner møte med dibbing.. De andre har møte og du dibber det hadde vært noe det.
Karomamma Skrevet 2. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2006 Møte med innlagt dibbing har jeg faktisk prøvd. Vi har trådløst nettverk på jobb og alle har med seg PCene sine inn på møterommene. Jeg gnei meg i hendene - endelig en passende aktivitet på de endeløse skvaldretreffene. Jeg dibbet i vei. Det ble en "no win solution" - ingen suksess overhodet! For det første fikk jeg jo ikke med meg en dritt av det som ble sagt i selve møtet. For det andre fikk jeg ikke konsentrert meg om dibbinga heller, for jeg kunne ikke skrive noe særlig, bare surfe og lese. Huttetu! Så nå er jeg den eneste på jobb som ikke har med PC i møter....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå