♥maxen min♥ Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 men han er jo så skjønn, var kjempevarm og så ikke pigg ut men lå der og smilte han, stakars liten. Også har han vært kjempetett i natt og til morningen i dag klarte han nesten ikke spise en gang, måtte slippe puppen for å trekke luft. Skal til legen nå snart. Men han er bedre på dagen enn natta. Han har aldri hatt feber før, bare 4 mnd gammel, men ringte legevakten og de sa det var normalt for små barn å få feber opp til 40, men uansett syntes jeg det var skikkelig ubehagelig. Heldigvis kommer sambo hjem i dag og skal være hjemme noen dager før han skal på jobb igjen. Har en sånn "busesuger" som jeg brukte i dag tidlig, og wow for en mengde som kom ut av den lille søte nesa... En venninne sa at man ikke skulle bruke den, vet ikke jeg, måtte bare nå ista så han skulle få i seg litt mat. Noen andre med syke barn om dagen??
Gjest Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Huff da, stakars liten. Ikke godt når de er syke. Er heldgvis ferdig for denne gang. Men nå har han vært syk 5 ganger siden han ble født (6 mnd nå) så begynner å bli vant til det. God bedring til gutten din : )
♥maxen min♥ Skrevet 2. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2006 Nomin stakars liten, håper han holder seg frisk nå da!!! Og takk!! Nå ligger han å sover litt, med bamsen sin over øynene!
mai mammaen til to Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 datteren min er syk og...skikkelig tett i nesen og gurgler masse.., hun har hatt feber og...jeg var til lege med henne i går..var et virus og det måtte gå over av seg selv... kjenner igjen det at hun må slippe puppen for å puste...husk at du må bygge opp sengen..sånn at han ligger i oppover bakke.da er det lettere å puste
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 min er ikke forskjøla, men hadde 39.9 inatt og kasta opp i senga si... tok han med i senga mi, der sovna han etter et par timer... da vi hadde stått opp i dagtidlig satt han i 1.5 time i fanget... men er jo godt å kose litt igjen.. er ikke ofte de gidder det lenger.. han er 8 mnd....ikke spist mat heller, bare litt pupp.... men, men er jo spånn de er... men for å si det sånn, hadde ikke vært så kvikk med 39.9 i geber... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå