Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Hva sier dere jenter - skal vi nå legge ting bak oss, ikke dvele ved fortiden, den får vi nemlig ikke gjort noe med, men heller være her og nå, se fremover og ta tilbake den fine stemningen? Ingen flere mistenkelige, misforståtte, triste, sinte tanker om det som har vært - enig? Starter med å sende dere alle en god og varm klem:-)
Gjest Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 heeei =0) mulig jeg er litt sånn treig...men jeg har ikke merka triste eller sinte tanker her... denne siden er bare herlig å være inne på,syns nå jeg =0) digger å lese di kjappe,morsomme replikkene som skrives med et smil om munnen =0) så nå vet dere at jeg holder meg litt i bakgrunnen,hehe stoooor å god klem sendes tilbake =0)
♥Snulder Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Varme klemmer kastes ut i hytt og gevær!!!!
moffi Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Stooooor klem fra meg også til alle som vil ha:) Og en god dag ønskes de som har snøfall rundt seg, vind, storm kanskje eller solskinn som det er på Østlandet i dag. Gull i fargen:) Klem!
Karomamma Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Ja, vi har kastet alle sorgene bakom vår rygg Og vi ser dem ikke mer og vi ser dem ikke mer Tralalalalala.... Helt enig altså!! En stor klem til alle fra kontordamen
Urtete Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 Klem klem klem til alle dere snille jentene her inne!! Jeg synes dere er supre, jeg! )
Karomamma Skrevet 2. november 2006 #7 Skrevet 2. november 2006 Jeg synes også dere er supre! Og så synes jeg at jeg er ganske super selv, he he he! Tra la la...
Reveenka Skrevet 2. november 2006 #8 Skrevet 2. november 2006 Ahh, DEN sangen er bare kjempekul!!! Hvem var det som sang den igjen? (Det var no' sånt ironisk over gla`kristne/sekter eller noe sånt, eller husker jeg feil?)
Karomamma Skrevet 2. november 2006 #9 Skrevet 2. november 2006 Det er en kristen sang, men den er mye brukt i andre sammenhenger. Vi kan jo ta den på festen, den er med bevegelser også! Jøssiallverden, tenk deg oss - nakne i bunadskjorte med høye støvletter syngende på vekkelsessanger gjennom Oslo sentrum.... Say no more!
♥Snulder Skrevet 2. november 2006 #10 Skrevet 2. november 2006 Iiiiiik.... der ble jeg nesten skremt jeg:)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 2. november 2006 HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HAHAHAHAHAHAHAAAAAAA... tør ikke si det til sambo.....;-)
Reveenka Skrevet 2. november 2006 #12 Skrevet 2. november 2006 Aha - men jeg så den bli ironisert over skjønner du - kan bare ikke huske hvem det var som gjorde det. ...c",)
Karomamma Skrevet 2. november 2006 #13 Skrevet 2. november 2006 Ja, det var det jeg mente med "andre sammenhenger". Tror både KLM og OJ har brukt den og så var det noen som hadde en parodi på Åge Samuelsen, husker ikke hvem. Myyyye brukt i homsemiljøet på party party party....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. november 2006 Forfatter #14 Skrevet 2. november 2006 Hi hi, tenkte nå mer på antrekket på dib festen jeg dah!! Tenk deg så flaut for mennene vårses da;-)))
Karomamma Skrevet 2. november 2006 #15 Skrevet 2. november 2006 Ja, jeg skjønte det Spørs om ikke det hadde vært vel så pinlig for oss selv.....!!?
yo mother-til 4 Skrevet 2. november 2006 #16 Skrevet 2. november 2006 Hmmmm, jeg synes egentlig antrekket hørtes veldig anstendig ut jeg da.... Hadde nok vært verre med bare stakken....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå