Reveenka Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Men det var vel bra!? Ååå, det var ikke SÅ bra... Å, ikke det? Nei, for det besto av cola og Smash... Jeg er en uforbederlig godtegris. Fillern også! Neste gang tar jeg en pære istedet. Men først resten av colaen, synd hvis den skulle stå der og bli ødelagt... c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Hi hi, jeg elsker rampejenter;-)
Reveenka Skrevet 2. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2006 Snille jenter kommer ingen vei, de blir stående bakerst i køen!
♥Snulder Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Jeg slanker meg jo fortsatt da... så i dag har jeg spist en kvikklunsj til frokost!! Masse sunn !?! kjeks i den veit du!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Eller: Snille jenter kommer til himmelen - slemme jenter kommer hvor de vil:-)
Reveenka Skrevet 2. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2006 Godt det ikke bare er meg! Fillern, der sa jeg "godt". Nå fikk jeg lyst på noe mer...
♥Snulder Skrevet 2. november 2006 #7 Skrevet 2. november 2006 Du må slutte å snakke med deg sjøl Reveenka! Du ender med å få skylda for alt du sier......
Karomamma Skrevet 2. november 2006 #8 Skrevet 2. november 2006 Jeg hadde tenkt å spise frokost på kontoret i dag, for snuppa og jeg var litt sent ute. Men... hva skuer mitt øye ved ankomst!!? Masse wienerbrød på kjøkkenet. He he, needless to say at frokosten i dag var kruttsterk kaffe og to wienerbrød.. Yummi
Reveenka Skrevet 2. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 2. november 2006 Haha! Ja, det hadde vel bare vært SÅ typisk! c",)
Urtete Skrevet 2. november 2006 #10 Skrevet 2. november 2006 Jeg vurderer å gå i kantina å kjøpe meg en stooooor dobbel vaffel med brunost, mmmmmmmmmmmmmmmm.......... Et fint lite mellommåltid før vi inntar en bedre lunch! Og i veska ligger to søte små biter med Toblerone (var på et velsignet hotell sist jeg var på jobbreise - der sto det skåler med Toblerone overalt, åhhhhh jeg trodde jeg var kommet til himmelen altså!). Tror jeg spiser de FØR lunch, jeg! Ikke no´ å vente med egentlig! )
Tiggywinkle Skrevet 2. november 2006 #11 Skrevet 2. november 2006 Startet dagen veldig bra med 2 knekkebrød med mager leverpostei og farris. Så et lite mellommåltid, skjønt det kan vel neppe kalles mellommpltid 5 min etter frokost...: 5 lakrisbåter, 2 sjokoladebiter (veldig små :-)) og et glass pepsimax. Så da var den dagen ødelagt. Men jeg skylder på: - amming - fordi jeg fortjener det - bedre at jeg tømmer godteskålem enn at barna gjør det osv osv
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. november 2006 #12 Skrevet 2. november 2006 Mais er ikke usunt, og litt koffein må man kunne unne seg, sjokolanden kan jeg ikke helt forklare , men blodsukkeret sank så fort og da må man jo ha noen raske karbohydrater..... Det hørtes ikke så verst ut - eller?
Babyonboard ;-) Skrevet 2. november 2006 #13 Skrevet 2. november 2006 Hehe... Det er så godt å se at vi er flere.... Har egentlig spist en sunn frokost med to brødskiver med salami på... Skjønt, kan man kalle det frokost kl 1130??? MEN.... (det er alltid et men med meg!) En julemarsipan pølse FØR de to brødskivene!!! Hihi....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå