Gå til innhold

Dagens første mellommåltid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men det var vel bra!?

Ååå, det var ikke SÅ bra...

Å, ikke det?

Nei, for det besto av cola og Smash...

Jeg er en uforbederlig godtegris. Fillern også!

Neste gang tar jeg en pære istedet. Men først resten av colaen, synd hvis den skulle stå der og bli ødelagt... c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi hi, jeg elsker rampejenter;-)

Skrevet

Snille jenter kommer ingen vei, de blir stående bakerst i køen!

Skrevet

Jeg slanker meg jo fortsatt da... så i dag har jeg spist en kvikklunsj til frokost!! Masse sunn !?! kjeks i den veit du!

Skrevet

Eller: Snille jenter kommer til himmelen - slemme jenter kommer hvor de vil:-)

Skrevet

Godt det ikke bare er meg! Fillern, der sa jeg "godt". Nå fikk jeg lyst på noe mer...

Skrevet

Du må slutte å snakke med deg sjøl Reveenka! Du ender med å få skylda for alt du sier......:)

Skrevet

Jeg hadde tenkt å spise frokost på kontoret i dag, for snuppa og jeg var litt sent ute.

Men... hva skuer mitt øye ved ankomst!!? Masse wienerbrød på kjøkkenet. He he, needless to say at frokosten i dag var kruttsterk kaffe og to wienerbrød.. Yummi :)

Skrevet

Haha! Ja, det hadde vel bare vært SÅ typisk! c",)

Skrevet

Jeg vurderer å gå i kantina å kjøpe meg en stooooor dobbel vaffel med brunost, mmmmmmmmmmmmmmmm..........

Et fint lite mellommåltid før vi inntar en bedre lunch!

Og i veska ligger to søte små biter med Toblerone (var på et velsignet hotell sist jeg var på jobbreise - der sto det skåler med Toblerone overalt, åhhhhh jeg trodde jeg var kommet til himmelen altså!).

Tror jeg spiser de FØR lunch, jeg! Ikke no´ å vente med egentlig!

:o)

Skrevet

Startet dagen veldig bra med 2 knekkebrød med mager leverpostei og farris.

Så et lite mellommåltid, skjønt det kan vel neppe kalles mellommpltid 5 min etter frokost...: 5 lakrisbåter, 2 sjokoladebiter (veldig små :-)) og et glass pepsimax.

Så da var den dagen ødelagt.

Men jeg skylder på:

- amming

- fordi jeg fortjener det

- bedre at jeg tømmer godteskålem enn at barna gjør det

osv osv

Skrevet

Mais er ikke usunt, og litt koffein må man kunne unne seg, sjokolanden kan jeg ikke helt forklare , men blodsukkeret sank så fort og da må man jo ha noen raske karbohydrater..... Det hørtes ikke så verst ut - eller?

Skrevet

Hehe... Det er så godt å se at vi er flere....

Har egentlig spist en sunn frokost med to brødskiver med salami på... Skjønt, kan man kalle det frokost kl 1130???

MEN.... (det er alltid et men med meg!)

En julemarsipan pølse FØR de to brødskivene!!!

Hihi....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...