dritgrei hei hei! Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 av den "vær varsom tråden" - og da mener jeg at den fungerer mot sin hensikt. det er litt vanskelig å leve opp til alle kravenen om å være hyggelig og poltisk korrekt og ikke intern, men morsom og søt, og ikke snakke for mye med noen for ikke å stenge ute de andre. Mange krav som ikke jeg kan klare å leve opp til. da er det lettere å leke med de sinte jentene på skravlesiden. jeg kommer tilbake når jeg trenger trøst og råd av snille fine damer, og så snart jeg har en morsom vits på lager, så kan jeg være skravlekaspar på skravlesiden. jeg er lei meg hvis jeg var med på å ødelegge det som en gang var en hyggelig side for dere. :-) klem fra
Reveenka Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Men dritgrei; ikke bli lei deg! Hvorfor ble du plutselig det? Det er lov å være intern hvis man vil det, og man svarer på de trådene man har lyst til og føler at man har noe å bidra med! Du har slett ikke ødelagt noe som helst, men tvert i mot bidratt til å skape mer liv her inne c",) Og politisk korrekt trenger man ikke være her inne syns jeg, man er som man er! Og festlige uttalelser og vitser på kanten er lov det også! Jeg tror kanskje innlegget referte til et par tråder, ikek til en ny "trend" som gjorde at sidene ble ødelagt. Det var hvertfall slik jeg oppfattet det.
moffi Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Snufser med deg Dritgrei...*snufs* Vi er alle i livsfaser på godt og vondt, og ikke alle har samme utbytte av alt alle sier. Noen vil ha aktion, noen vil ha trøst, noen vil ha svar, noen vil ha selskap, noen vil ha gøy osv. Jeg tror vi må holde siden åpen for alle modne og svare på de trådene vi har gjensidig utbytte av å svare på-delta-diskutere. Det er da nok tråder å velge i????? Eller? Jeg har heller ikke turt å være her inne hvis jeg ikke har vært i det riktige modus for standarden her inne, men som sagt..det er nok tråder og siden er ikke privat-den er åpen for alle.
Karomamma Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Vær så snill å ikke gå, dritgrei!!! Jeg hadde faktisk tenkt å nevne dette temaet, for jeg føler også at tonetrolls hyggelige oppfordring har gått over i noe negativt og mistenkeliggjørende. Tror ikke det var hensikten... Det der med "hvems skyld" og "hvem som har sagt hva til hvem" synes jeg er barnslig å diskutere. Den ene gangen er det meg og den andre er det deg.... Nå må vi oppføre oss som de rause, erfarne, modne mammaene vi er!!! Mulig det er dumt av meg å hive vann på mølla, men den sjansen er jeg villig til å ta. Så det så
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Ja, vi må ikke gjøre innlegget til trollet til noe annet enn det det er! Hun mener nok det samme som blant annet jeg gjør, nemlig at det er helt greit å ha meninger her inne, men vi trenger ikke bombardere andre med dem - vi skal selvfølgelig få ha intern humor, de som ikke tåler det får bare hoppe over de trådene - ingen forventer at man skal være politisk korrekt, det er noe en isåfall pålegger seg selv..........Nei, dritgrei, tror nok du har misforstått innlegget hennes litt kanskje:-) Du har vært et hyggelig nick her inne du - rund og go i meningene dine, omsorgsfull og empatisk, morsom, ja faktisk dritmorsom;-) -og det håper jeg virkelig du fortsetter med! Synes det er veldig trist om noen har misforstått trollets innlegg.........
moffi Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 Jeg vil bare si at alle faktisk har meninger hele tiden. Ellers gikk det ikke å føle, oppleve noe, si noe, le av noe. Når noen føler seg dus, er det fordi meningene deres har samklang. når noen føler seg bombadert er det fordi disse meningene enten treffer et sårt punkt eller at de rett og slett ikke stemmer overens med den andres overbevisninger og tanker om ting. Sånn opplever vi det alle sammen hver dag, hele tiden, med alt og alle. Jeg kan ikke se at noen har bombadert noen? Er det en mal her for hva som regnes som bomber eller ikke? Hvem har i så fall trukket opp den grensen? Mediesamfunnet? Gud? Enkeltpersoner? Bare som en tankevekker altså fra en fritenker;)
JADDAjada Skrevet 2. november 2006 #7 Skrevet 2. november 2006 nemmen..dritgrei hei hei.......du virker dritgrei
♥Snulder Skrevet 2. november 2006 #8 Skrevet 2. november 2006 Jeg bare må henge meg på hva Attpåklatten sier her jeg:) Synes det er leit hvis Trollets innlegg får en negativ karakter... Jeg oppfatter det ikke sånn!! Bare en anmodning om å ta hensyn til hverandre og at vi alle kan lufte meninger på en diplomatisk måte! Men det klarer vi vel! Har ikke merket noen storm og istid inne her jeg da!?!? Veldig koselig å ha deg her Dritgrei:) ikke gå noen steder du!
dritgrei hei hei! Skrevet 2. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 2. november 2006 ... he he... da handler det nok kun om at jeg er umoden.... nok en gang vil jeg minne om at jeg kun er en ungfole.... og hvis det er sant det dere sier om at man modnes betraktelig år for år, så har jeg jo litt igjen for å si det sånn. jeg har hørt at de beste eplekakenen lages av umodne epler forresten. :-) det jeg ble trist av var i utgangspunktet ikke innlegget, det står der for seg selv som et klokt og lettfattelig innlegg, men jeg syns det ble kjipere å kjipere å e at alle sier "skjerp dere" - hvem er dere? jeg skulle ønske konklusjonen ble: åjaaaaaaaaa vi må ikke tråkke så hardt at det gjør kjempevondt, men litt kan vi tråkke... og hvis noen skal skjerpe seg så gjør vi det sammen... " så er vi med, sammen for livet, så kan det skje... vi ser at det gror" :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå