Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn når de skal spise f.eks?

Han er 6 mnd, men mener å ha lest de ikke skal sitte før de setter seg opp selv, men det gjør de jo ikke før de er ca 8-10 mnd...

Han sitter jo på fanget mitt når jeg gir ham mat, så da lurer jeg på forskjellen på når han sitter på mitt fang eller i stolen med en pute bak seg f.eks?

Er jo så redd for den lille ryggen hans,hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

begynte når han begynte å få middag og brød! Da satt han ikke godt i vippestolen lengre. Var vel ca 6 mnd

Skrevet

Min satt selv fra han var ca 7 mnd, men hadde sittet i barnestol før det.. Vi bygde opp litt rundt han med puter. Men det er klart, han må litt stødighet i ryggen, hvis ikke "detter" han bare sammen.. Prøv deg frem, men ikke ha han sittende for lenge før han er sterk nok til å holde seg oppe selv..

Jeg hørte også at en ikke skulle la de sitte før de satte seg opp selv, men her i gården var ikke det mulig rett og slett. Han satt selv da han var 7 mnd, men satte seg ikke selv før han var godt over 10 mnd. Men han ville ikke ligge etter 7 mnd, hylte helt til vi satte han opp..

=)

Skrevet

startet da hun var 6mnd,da var hun nesten for tung til vippestolen (satt nesten på gulvet i den).

hun satt selv da hun var 7mnd og setter seg ikke opp selv enda.

vi fikk høre av fysio. at de ikke hadde bevis for ryggskader av at de fikk sitte før de satte seg opp selv.

Skrevet

Poden her har sittet i høystolen og spist siden han var 5,5mnd ca....Han er nå 6,5mnd og sitter litt selv, men ikke lenge... Sitter jo ikke så lenge av gangen så da tenker jeg det går kjempegreit!:-)

Skrevet

Vi startet når hun var 6 mnd. Satt der bare under måltidet, det er ikke skadelig. Står skrevet og helsesøster sa at ved 6 mnd alder kan de sitte i stol når de spiser. Ei uke etterpå satt hun seg opp selv på gulvet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...