Gå til innhold

Mamma og pappa vant hotellovernatting og det er min "skyld"!


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

HELT utenfor tema men er så glad!!

 

Thon hotell fylte 1 år og skulle dele ut overnattinger til noen som fortjente det. Man skulle nominere noen og skrive begrunnelse.

 

Jeg nominerte mamma og pappa, for de har vært så utrolig flinke til å stille opp for meg og sambo. Sambo mistet moren sin i sommer (3 uker før min termin), og mamma og pappa slapp at de hadde i hendene og kom over for å støtte og hjelpe oss.

De var her da Magnus ble født, noe som ble ekstra viktig siden svigermor ikke var her.

Mamma mistet sin mor i september og har måtte styre med alt som må styres med når sånt skjer.

Og oppi dette har de vært i et bryllup og feiret en 60 årsdag...Alt i løpet av 3 mnd....Så jeg synes virkelig de fortjener en natt på hotell!!

Også vant de!!!

De viste ingenting, så når de fikk brev i dag ble de kjempe overrasket! Mamma var helt på gråten når hun hørte begrunnelsen min.

 

Jeg er så glad!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting som varmer mer enn å overraske andre med noe godt som de blir glad for! Og så slapp du å betale i tillegg! Det er jo nesten for godt til å være sant. Jeg synes virkelig det hørtes ut som de fortjente det også! Glad på dine vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...