Gå til innhold

phantomet!

dritgrei hei hei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ville bare rope ut på det store internettet at du er toppen!

jeg er glad for at du er min venn og for alt vi snakker om!

jeg er glad for at minste lille fine babyen din har skjønt hva natt er, og jeg er glad for at du endelig får litt tid til om ikke annet så i alle fall søvn!

også vil jeg fortelle at jeg har solgt min første ting på finn i dag.... jippi!

gøy at det funker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er snill!!! dritgrei faktisk...*ler*

Tror nok at vi skal klare å finne enda mer å prate om.....

lenge til vi går tom for temaer, og så er det jo fint at du holder ut med all grublingen min.

Måka sover som en prins nå, og jeg skjønner nesten ikke hva jeg skal bruke all den ekstra tiden til. *ler* Omorganisere kontoret eller kjelleren?

MEN....hva er det du har solgt???

klem klem

Skrevet

det kan jeg jo ikke si her... for da kan jo alle gå inn på finn.no å finne ut hvem jeg er .....

:-)

Skrevet

Så sant, så sant.....*ler* Kan jeg skylde på ammetåke siden jeg ikke tenkte ut det selv?

Jeg låner phantommannen sin laptop, så jeg har desverre ingen mulighet tilå sjekke hva du har solgt sånn med det første....

bare du ikke selger mannen eller ungene så er det greit!!! *ler*

Jeg f.eks kunne som sagt godt tenke meg å selge en sta liten terrier billig, men han har liksom "kloret" seg fast her....og jeg har mine tvil om andre enn meg vil synes at han er sjarmerende...*ler*

Skrevet

he he... ja jeg vil ikke ha ham i alle fall.

neida skal ikke selge familien min, men noen kunne godt lånt den litt.... er det noe som heter "til låns" på finn?

Skrevet

Til leie kalles det da...man kan t.o.m. ta godt betalt!!! *smiler* Og avtale leieperiode og pris på forhånd....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...