Urtete Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 God natt alle fantastiske modne mammaer!!!!!!!!!!!!!!!!)))) Skulle ønske dere bodde like borti gata her! )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Sove godt du også! Jeg ligger faktisk i sengen nå jeg også og skal se film. Onsdag i dag vet du - og sambo er litt utålmodig fordi jeg dibber.....skulle bare dibbe bittelittegrann før vi skulle se filmen...:-) Tiden går så fort her inne gitt! Nattinatt:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 urtete te tete urte urtete te tete urte urtete te urtete te urtete urtete urtete URTE! sånn hadde det blitt hvis bjelleklang hadde fått lov til å synge nicket ditt.
Urtete Skrevet 1. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2006 Ja, tiden går så alt for fort her inne!!!! Koser meg glugg ihel her! Så mye humor og selvironi - har ikke sett på makan, altså!))) Og når det i tillegg er rom for en "alvorsprat" og dype tanker......., ja jeg sier ikke mer................................... Og nå er sambo ute og reiser - da er det ekstra vanskelig å rive seg løs fra PC´n............. Nå venter allikevel to små engler nede på soverommet, og i morgen er det atter en ny dag! Sier det samme til deg som til barna mine: GOD NATT MIN SKATT!!!! Klem!
Urtete Skrevet 1. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2006 ))))))))))))))))))) Sier det samme til deg også Dritgrei: GOD NATT MIN SKATT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå