Gå til innhold

Vekt75


Torpekjærringa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Så fin side dere har :o)

Vi har lest den grundig, det var masse nyttige tips for oss som snart skal til Hua Hin & Cha am !

Takk !

Gleder oss veldig til å reise, reiser 10 des og blir borte til over jul !

Vi har nå planlagt turer både til apefjellet & til elefantparken, og dronningens park!

Kom gjerne med flere tips over hva vi MÅ oppleve der nede ;o)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt å høre! Vi skal til Hua Hin 28 des og være i 6 uker. Siden vår blir nok mer oppdatert etter turen og vi kommer til å lage tips fra ulike steder som vi reiser til. Vi elsker å reise!

Bare det å være på stranden og kjøpe frukt fra en selger som kutter opp en hel ananas og spise den etterpå er en opplevelse i seg selv. Ha en fin tur. Hvor skal dere bo?

Skrevet

Vi skal bo på Ving resort i Cha am vi....men det var visst bare en 10 min tur til Hua hin :o)

 

Glder oss veldig...har vært i Thailand før...men da i Khao lak & Phuket.

 

Dere drar når vi kommer hjem dere da ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...