Gå til innhold

Alder på fedrene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er 50 år, og pappa til Lillemann på 9 mnd.

Lillemann var ikke helt etter planen, men veldig velkommen da han ble født, men jeg er litt.. ikke flau men har litt problemer med at han er såpass "oppi åra". Kanskje fordi jeg er mye på skravle, og mange av de som er der er i 20 årene... Men er han alene om å være i 50 åra av "dib samboere/ektemenn"?

Kanskje dumt men måtte bare spørre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har en i hus som er 50 - 17 =

det er ikke så mange år det da... :-)

dette var en artig tråd, en slags hoderegningstråd....

:-)

Skrevet

Faren min er 65. Å nei, du mener mannen min... han er 44, så det er ikke så langt unna :)

Skrevet

Min er så ung og sprek atte....bare barnet. Han er 34 og et halvt, og dermed et halvt år yngre enn meg. Får høre det til stadighet .

Spiller det noen rolle hvor gamle de er så lenge man er glad i hverandre da? Alder er jo bare et nummer og ikke en sinnstilstand.

Skrevet

ehhh, ikke et nummer, men et tall kanskje..hehe

Skrevet

et nummer er aldri å forakte

:-)

Skrevet

Min er 41. Har venninne som har mann på 55 (vi er begge 37).

Uansett, man er ikke eldre enn det man føler seg sa mormor alltid til meg. Og det er jeg enig i!

Skrevet

Og min er 50 - 12 = 38

Men i vår alder er alder kun et tall, kjære vene jeg har jo fyllt 29 for 8. gang så pytt,pytt.

Skrevet

Min er 34 og et nr er helt fint;-)

Skrevet

Min er 37 - og jeg er straks 42. Men jeg ser FRYKTELIG ung ut altså, særlig hvis han lar være å barbere seg - og han er dessuten litt tynn i håret også c",)

Skrevet

hahahaha......, enig med dritgrei. Kanskje jeg skal spørre han med nummer 34.5 ..og da snakker vi ikke skostørrelse eller andre størrelser nei, for SÅ freidig er jeg faktisk ikke...det er et tall for en alder...som.......ja nå rotet jeg meg langt utpå viddene gitt.....

Alder på fedrene het visst tråden.

Skrevet

Mamma søker barn: 29? det er da ingen alder...;-)

Jeg svarer konsekvent tjuefemten.

Skrevet

Du la merke til at det var den 8. gangen eller var det 7.? ja samme kan det være.

Det er alltid like moro å fylle 29 og nå begynner jeg jo å få trening.

En eller annen gang må jeg vel over i 30 årene jeg også..

Skrevet

Jupp... det gjør du jammen Reveenka! Med så mange unger som både du og jeg har så har ikke kroppen skjønt at den skal bli eldre serru!!!

(Vennligst ikke kom nærmere enn 2 meter og absolutt ikke i dagslys.... Da tror jeg kanskje illusjonen sprekker)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...