anonymmm Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Dere med babyer rundt 8-måneders alder, ligger de alltid på ryggen og sover? Jenta mi har begynt å snu seg og ligger ofte på siden og innimellom på magen når hun sover. Jeg snur henne når jeg ser det, men jeg sover jo litt jeg og da . Hva gjør dere andre??
Lilleh Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Snuppa sover som ho vil.. trives best på magen og siden - har gjort det siden ho var nesten 7 mnd. Til å begynne med snudde jeg henne igjen, men nå har ho ingen problemer med å snu seg selv ettersom hun har behov.. flytter på henne om det ser helt forkjært ut (ho krøller seg sammen i den ene enden av sengen, og ligger gjerne å stanger i sengekanten.., vi har en oval seng, som er litt smalere i hver ende)
Tigergutt Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Jenta mi er 7 måneder, og hun sover alltid på siden i sengen. I vognen sover hun alltid på ryggen. Det hender hun legger seg på magen, og da snur jeg henne over. Siden hun greier å snu seg begge veier selv, blir jeg ikke stresset/engstelig når hun ligger på magen.
sweetbabyboy 2006 + 1 til? Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 min sønn på 6,5 mnd sover bestandig på siden om natten. Lar ham ligge sånn. Jeg elsker også å ligge på siden. Har brettet en dyne ved siden av ham i sengen slik at den blir smalere. Da får han ikke snudd seg på magen...Fungerer for oss
lilen06 Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Gutten min på 7,5 mnd har begynt å snu seg heeele tiden over på magen..og han ligger ofte med ansiktet nesten rett ned i madrassen.. i stad lå han med hele seg, under dyna, med nesa rett ned...må jo bli tett luft der da? Jeg blir skikkelig stressa av det, spess også når han nettopp har flyttet inn på eget rom..Han snur seg ikke fra rygg til mage enda heller....
lilen06 Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 ...fra mage til rygg mente jeg..hehe..litt stresset se...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå