Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 rett å slett fordi jeg og samboeren min sover såååå tungt! Vi har på fire vekkerklokker om natten og av og til våkner vi ikke av dem(har tom en skikkelig en, som lage ekstremt høy lyd....) Så er redd for å ikke våkne av jenta mi når hun er på et annet rom, selv om jeg har babycall... Bruker å våkne av jenta om morgenen så klart, men hun ligger en meter ifra meg da... forresten så bruker ikke hun å våkne av vekkerklokkene heller.... hihihi... sovehjerta har vi alle ja.... Hun er ni måneder og jeg føler at hun bør få eget rom snart, men.... Tenk om jeg ikke våkner av henne da....
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Tror ikke dette er noe problem..tuppa mi har rom for seg selv..ligger tvers over gangen bare.i begynnelsen hadde vi babycall,men den var mye lettere å våkne av enn da hun lå på samme rom...mer høylytt på en måte..hver lyd tar inn..tilslutt lot vi være med babycallen å lot begge dørene stå på gløtt..jeg hører henne enda jeg bruker sov i ro..og du våkner nok mye av instinkt også..vi sover alle bedre etter hun fikk eget rom:)du kan jo skrue på max volum også for å være sikker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå