Gå til innhold

Omgangssyke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her "går det" omgangssyke for tiden. Min eldste på 5 kunne i kveld fortelle at hun var kvalm (hørte forresten hvor magen hennes jobba...)

- og vi er selvfølgelig HJEMME ALENE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:((

Fa#%, det er typisk altså! Sambo er borte noen dager/netter, og da er det ekstra upraktisk med to små og spysjuka!

Vil ikke, vil ikke, vil ikke, vil ikke!

JENTER, kryss fingrene for at jeg slipper oppkast i natt!!

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er klart du styrer unna den,noen må jo holde seg på beina for å tørke spy.

Skrevet

Hahahaha!

JEG styrer unna omgangssyken stort sett alltid (rart egentlig, for jeg får alt annet av forkjølelser og dritt...),

kan dere ikke krysse fingrene for at SMÅTASSENE slipper spysjuka??????

Da slipper nemlig mamman å jobbe så hardt i natt! For hun har jobbet hardt i hele dag og fortjener litt skjønnhetssøvn ;-/

KRYSS, JENTER, KRYSS!!!!!!

Skrevet

jeg velger å tro at du styrer unna.... vi klarer det vi - å styre unna når det ikke passer. så får vi heller ta dobbel dose, en gang vi har tid.

:-)

jeg krysser i alle fall fingrene mine og lager en fin krøll på dem faktisk, og velger å tro på min egen spådom!

Skrevet

okei

da krysser jeg bena for de to små!

(det blir sikkert ikke no på meg uansett ;-).........)

Skrevet

Vi får satse på at alle holder seg friske og fine, kanskje kvalmen kom av noe helt annet..

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx så mye krysser jeg.

Skrevet

Dere er supre, altså!! Det hjelper nok - helt sikkert!!!;))))

Og dritgrei: Du kan ta deg en kjapp runde i halmen mens de andre krysser!!!!!!! ;))))))))))))))))))))))))))))))

Skrevet

du er jammen dritgrei du også!

Skrevet

Ferdig allerede?????????????? ;)))))

Skrevet

fort gjort i en port

Skrevet

Kjappisene er ikke å forakte de heller!!!! ;-))))

Skrevet

De spyr ikke i natt (men kanskje i morgen tidlig).....og da er du jo frisk og skjønn og sånn..

Neida.....krysser fingrene!

Skrevet

Seriøst: Heller på dagtid enn midt på natta!!!!!!!

:o)

Skrevet

eh.......første gangen jeg så nicket ditt btw...så tenkte jeg urtete? hvordan blir man urtete? altså _ikke urteTE......men som ertete:-)

huff...så vanskelig:-)

Skrevet

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX..............puh............GOD BEDRING!!!

Skrevet

Hehehehehe, skjønner det godt - for et himla teit nick!!!!!!

Jeg prøvde nemlig MANGE kuuuuule nick, men alle var opptatt. Satt med to skrikerunger rundt beina, og plutselig så jeg koppen med urtete på bordet - ja, så ble det liksom bare sånn........

Hvorfor tenkte jeg ikke på rødvin istedet??? Hadde vært mye kuuuulere!

;o)

Skrevet

Takk du snille Attpåklatten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)))))))))))))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...