Reveenka Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Så nå må jeg nok stikke av for en stund. Tilbake om en time eller to c",)!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Da er det best å gå, er ikke bra med et badekar som står å hyler resten av kvelden....
Gummelillan Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Satt faktisk og tenkte på det samme. Har sååå vondt i kroppen av litt for mange tunge løft av "smultbolla" vår og et varm bad med mye lavendelolje oppi kunne kanskje ha gjort noe med det....? Hm. Hørtes egentlig ganske deilig ut.
moffi Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Vi har bare dusjkabinett:( Gå og bad i lavendel dere.......
yo mother-til 4 Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Ååååh, jeg badet rett etter at de minste var lagt...det var så deilig! Nyt badet ditt du reveenka, men ikke sovne.....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 Hvordan er det når dere rever bader, føhner dere pelsen eller rister dere bare av vannet? Og blir du like ven og vakker i pelsen etterpå?? (Ja jeg kjeder meg.)
Karomamma Skrevet 1. november 2006 #8 Skrevet 1. november 2006 Badekaret mitt roper også, men jeg fikk ikke svart så da blir det en dusj i morra tidlig i stedet. Og nå er det natta på megses! Ha en fin kveld du vene, vakre og røde og alle dere andre!!!
Urtete Skrevet 1. november 2006 #9 Skrevet 1. november 2006 Samme her, mitt ropte også - men fikk ikke svar............... Kjapp dusj før loppekassa istedet! Nattinatt Karomamma! :-))
Gummelillan Skrevet 1. november 2006 #10 Skrevet 1. november 2006 NÅ går jeg! Varmt bad og så senga. Natta alle sammen, både nye og gamle, tante sofier og små bøllefrø, Troll og andre dyr, ja, kort sagt, natta alle dere kjære modenmammaer der ute ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå