Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 man mistenker at man kan ha vært gravid siden forrige eggløsningsperiode? (da er jeg jo dobbelt så langt på vei og vil gjerne vite det!) Hvis man kan det, er det kun på privatklinikk? Ser at det er vanlig med ul i uke 17.. burde man ikke ha krav på ultralyd før uke 12?
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Jeg har det akkurat på samme måten!!!! Jeg har ikke fått meg time til lege enda,skal ringe i morra. Skal spørre om det samme som deg... Jeg må få høre fra deg hvis du får vite noe...
Gjest Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Jo jeg syntes egentlig det.. Er veldig mange som er usikre på om alt er bra osv og hvor langt på vei man egentlig er, greit å vite det før den Ultralyden i uke 19-20.. Kan jo ringe legen din å spørre om rekvisisjon til ul..
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Jeg skal ikke til legen før den 15 nov. Tenkte å ringe jordmor i morgen,men må vel ha henvisning fra lege uansett fo å få ul. Du må også si fra hvis du får noe svar fra legen på om det er noe man kan gjøre for å finne det ut. Jeg håper legen min går med på å gi meg ul snart. Det er sikkert ikke noen god grunn, men det synes jeg.
Krokodillemor Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Jeg tror legen kan finne ut det ved å kjenne på livmoren din. Legen min sjekket hvertfall dette da jeg var i syvende uke og livmorens størrelse passet i forhold til min terminberegning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå