Gå til innhold

student...

Jente19*31.01.07*

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen her som er student? går siste året allmennfag å venter barn i februar.. lurer på om noen har erfaringer fra det. hva jeg kan forvente på en måte. noe som var vanskelig ell om det var lett?

håper på svar.. takker på forhånd=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann.. jeg studerer nå jeg.. :) datter på 1 år. det går veldig greit synes jeg!

er nesten flinkere å studere nå, enn sist år da jeg var alene uten barn.

hehe.. du kan si at motivasjonen er litt høyere. ;)

du kan sammenligne det med at mange studenter har jobb ved siden av studiene, og bruker dermed tid på det. men jobben holder deg ikke våken om natten, og hjemme fra forelesningene med feber da.. ;o)

men synes egentlig det går veldig greit.. gruer meg litt til denne måneden, som er den travleste dette semesteret, siden både jeg og hun lille er sjuke.. jaja.

lykke til! :)

Skrevet

hei! jeg ble gravid i fjor høst og da gikk jeg vk1 allmennefag.. gikk ut skoleåret(hadde termin 27 juli i år), jeg syntes d gikk heeeelt fint :) vi er jo like gamle ser jeg, bare si i fra til lærerne om hva du orker og ikke orker.. jeg fikk kjempemasse støtte! ;) gikk bra d =) stå på ;)

Lillian og Gabriel ;)

Skrevet

motivasjonen er mye mye høyere etter man har fått barn..(kremt..bare ikke i dag, da jeg skulle ha gjort lekser, men men)

tar fag på universitet og det går til nå helt fint...lillegutt har vært med noen få ganger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...