Gå til innhold

Noen som har hørt dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På Kielfergen satt vi og spiste buffét da en eldre tysk dame passerte bordet vårt. Hun stoppet ved Nussa og snakket litt til henne. Nussa smilte og alle de åtte tennene ble synlige. Damen lurte på hvor gammel hun var, og jeg svarte ni og en halv måned. Da sa hun at hennes svigermor alltid sa at hvis barn fikk tenner tidlig, kom de til å gå sent.

Bare overtro eller er det noe i det? Får jeg høre hva dere modenmasmmaer med flere barn mener om dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarer selv om jeg bare har et barn, jeg :)

Hun fikk tenner sent og har såvidt begynt å gå nå (17 mnd) så jeg vet ikke helt, jeg....

Skrevet

Alle mine har fått tenner da de var 7- 8 mnd, og gått før de fylte året. Siste mann ut er bare 8 1/2 mnd, men har alt i tre-fire uker reist seg og gått mens hun støtter seg til bord, sofaer eller lekekassen snudd oppned på stuegulvet.

Det du hørte på Kielfergen gjelder nok bare tyske barn c",)!

Skrevet

Jeg er nødt til å slenge meg på det Reveenka sier jeg ... igjen:) Men ungene mine har fått tenner alt fra 4 mnd opp til nesten 9 mnd. Med unntak av eldstemann som gikk da han var 9 mnd, så har aller vært på beina rundt 1 års dagen sin.

Skrevet

Storebror fikk tenner i 5mnd. alder, gikk da han var 1 år og 1 uke

Knerten har ikke begynt å gå ennå ( 8mnd) så han må jeg komme tilbake til. Han fikk og tenner ved 5 mnd. alder.

Skrevet

Min skatt fikk sin første antydning til tann i går.Han er litt mer enn 7,5 mnd. Han reiser seg der han får muligheten, har krabbet noen trinn opp i trappa, og ser ut som han kommer til å gå tidlig. Han kunne krabbe før han ble 7 mnd.

Skrevet

Gjelder nok bare tyske barn det ja:-)

Skrevet

Prinsessa fikk tenner før hun var fire mnd.... og hun ligger pal på gulvet!!! Har ikke skjønt at man må løfte på rumpa for å få den med seg :-/

Slektes hun på mora si???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...