ettbarnsmammaen Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 På Kielfergen satt vi og spiste buffét da en eldre tysk dame passerte bordet vårt. Hun stoppet ved Nussa og snakket litt til henne. Nussa smilte og alle de åtte tennene ble synlige. Damen lurte på hvor gammel hun var, og jeg svarte ni og en halv måned. Da sa hun at hennes svigermor alltid sa at hvis barn fikk tenner tidlig, kom de til å gå sent. Bare overtro eller er det noe i det? Får jeg høre hva dere modenmasmmaer med flere barn mener om dette!
Karomamma Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Svarer selv om jeg bare har et barn, jeg Hun fikk tenner sent og har såvidt begynt å gå nå (17 mnd) så jeg vet ikke helt, jeg....
Reveenka Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Alle mine har fått tenner da de var 7- 8 mnd, og gått før de fylte året. Siste mann ut er bare 8 1/2 mnd, men har alt i tre-fire uker reist seg og gått mens hun støtter seg til bord, sofaer eller lekekassen snudd oppned på stuegulvet. Det du hørte på Kielfergen gjelder nok bare tyske barn c",)!
♥Snulder Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Jeg er nødt til å slenge meg på det Reveenka sier jeg ... igjen:) Men ungene mine har fått tenner alt fra 4 mnd opp til nesten 9 mnd. Med unntak av eldstemann som gikk da han var 9 mnd, så har aller vært på beina rundt 1 års dagen sin.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Storebror fikk tenner i 5mnd. alder, gikk da han var 1 år og 1 uke Knerten har ikke begynt å gå ennå ( 8mnd) så han må jeg komme tilbake til. Han fikk og tenner ved 5 mnd. alder.
moffi Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 Min skatt fikk sin første antydning til tann i går.Han er litt mer enn 7,5 mnd. Han reiser seg der han får muligheten, har krabbet noen trinn opp i trappa, og ser ut som han kommer til å gå tidlig. Han kunne krabbe før han ble 7 mnd.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 Gjelder nok bare tyske barn det ja:-)
Babyonboard ;-) Skrevet 1. november 2006 #8 Skrevet 1. november 2006 Prinsessa fikk tenner før hun var fire mnd.... og hun ligger pal på gulvet!!! Har ikke skjønt at man må løfte på rumpa for å få den med seg :-/ Slektes hun på mora si???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå