Kæmma og trultene Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Først har hun nekta en stund å ta flaske, og siden hun er 5 mnd ville vi prøve med tutekopp istedet. Og idag skjønte hun det - og fikk i seg litt vann selv om hunn tygde mest på tuten da .... hehe... OG så sovna hun i egen seng nå! Hun har alltid måttet ha pupp for å sovne, men idag fikk hun pupp i stua først, til hun slapp selv og var mett. Så koste vi litt, før jeg la henne i senga si. Hun protesterte litt, men jeg satt ved siden av hele tiden, og sang og strøk og pratet lavt, hun ble trøttere og trøttere, sutra litt, men sovna til slutt. Fornøyd mamma ikveld gitt! =)
PMST Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 så bra ;0) Kjempe flink .. Hvordan gikk det i dag da ? her er 3 dagen hun sovner kl 19 ;0) hehe så utrolig herlig.... hun er 8,5 mnd da..
Crazywoman Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Gratulerer! Jeg er så heldig at gullet sov hele natten i egen seng fra 5 uker! Mor hadde MYE melk kan du si.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå