Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Mine eldste "småpiker" har vært på shopping i ettermiddag....en snill onkel i England hadde overført litt høstshoppepenger til dem og de føk avgårde. Så kommer de hjem med gave til mamman sin - så utrolig hyggelig! En liten søt bok om MOR :-) som varmet hjertet mitt.... BARE EN MOR Mødre vet når du later som. - Bare en mor kan sende klemmer i posten. - Mødre kan utføre løpende reparasjoner mens de faktisk er i farta. - Bare en mor kan skape en familie av et utvalg svært ulike individer. - Bare en mor kan lære seg å se gjennom sine barns øyne. Om hun ikke kunne det, ville hun ikke stå ute i duskregn om høsten, med en liten, klissete neve i sin, og stirre på en arbeider i en grøft. - Mødre er de eneste som forteller deg sannheten når den kommer til å svi. - Mødre er de eneste som fører lister. Som formerer seg. som vokser. - Mødre er de som roper etter deg og vifter med ting du har glemt. - Mødre er alltid i beredskap.
♥Snulder Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Ååååå...så koselig..! Varmer et mammahjerte det tenker jeg!
Urtete Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 )))))))) Når jeg leste dette, tenkte jeg at jeg HÅPER mine unger også gir mamman sin sånne vakre gaver når de blir store nok til å shoppe "sjæl"!!! Så gode jenter du har, Attpåklatten!)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2006 Ja, jeg ble helt rørt jeg:-) Men de kan også være noen ordentlige små marekatter altså;-) He he, jeg er ikke en "blind" mamma.....Men skjønne er de ja!
Urtete Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 Klart de er små marekatter noen ganger - de SKAL være det innimellom, vettu!!!!)) Noe annet hadde ikke vært normalt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå