Gå til innhold

Hun sovnet som en stein i dag også ;0) Jippi ;0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

*håper det er fastrutinepågang* så deilig blir nesten litt rastløs..

hehe

Er vant å gå inn å ut 15 gange om kvelden..hehe

La henne i sengen hun snudde hode inn mot veggen og lukket øynene og sovnet...*fredfullt*

;0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tydligvis har dere gjort noe veldig riktig :-)

Ble det ikke en liten diskusjon om dette i går?

Skrevet

hehe,jo noen som var imot legging og gråting.

Er ikke det jeg ville valgt om jeg så andre utveier,hadde så vondt av henne de første 3 dagene men følte virkelig ikke det var annen utvei.

Må jo i jobb igjen også etterhvert hun kan ikke være med meg over alt alltid...

selv om jeg skulle ønske det;0)

Nei det var verdt det ja ...;0)

Skrevet

Skjønner hva du mener, men når noen kvelder med gråting er eneste utvei, blir det jo verdt det.... Synes dere har vært flinke jeg.

Skrevet

Tusen takk,er selfølgelig godt å høre at man ikke er "fæle"..

tusen takk;)

Skrevet

Hei, jenter!

Deilig når de små sovner av seg selv - stille og rolig. Vi har av en eller annen grunn slupper unna "gråtekvelder" for å få sønnen vår til og sovne av seg selv (var egentlig forberedt på det). Helt merkelig egentlig, men alt har gått så gradvis av seg selv. Han er nå 6, 5 mnd. Den første tiden sovnet han konstant til puppen, og jeg var litt bekymret for at det skulle bli en vane som ville bli vanskelig å venne ham av med. Plutselig for 1 måned siden sluttet han og sovne ved puppen når jeg gav ham siste kveldsmåltid. Hadde da ikke noe annet valg enn å legge ham i sengen hans. Husker det tok ca. 50 min. før han fant roen selv. Han gråt ikke egentlig, men survet litt og styret fælt. Jeg var der til han sovnet. Har bare gått bedre og bedre for hver dag etter dette. Nå kan jeg bare legge ham i sengen hans etter siste grøtmåltid, så sovner han etter ca, 10-15 min.

Er behagelig nå, men har jo skjønt at alt kan endre seg før man vet ordet av det. Nyter det så lenge det varer jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...