Gå til innhold

Kaptein Sabeltann


Anbefalte innlegg

Skrevet

3-åringen var svært opptatt av kaptein Sabeltann. Like før jul var det lucia-tog i kirka hvor denne gutten var med og hadde lys og kappe. Oppover midtgangen fikk han øye på sin mor som står der og vinker og fotograferer; hvorpå arvingen roper høyt og tydelig: mamma, se jeg er kaptein satan........ Mor ønsket sterkt at kirkegulvet skulle åpne seg og hun kunne forsvinne der........ :)

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

heheheh, ja akkurat det du vil barna dine skal si i kirken:P

Skrevet

hehehehe

Er det ikke rart hvordan ungene klarer å si slike ting på plasser hvor det ihvertfall ikke bør sies?

Skrevet

ha ha ha!!!!! :) sånn er det med de søte små... :) hi hi!!

Skrevet

"kaptein satan" er en velkjent figur i barnehagen, men "satan lucia" er også populær... =)

  • 4 uker senere...
Skrevet

Hos nevøen min var det Kabelsatan...

  • 3 måneder senere...
Skrevet

Hahahaha... Jeg tror jeg ler meg ihjel!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...