Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 3-åringen var svært opptatt av kaptein Sabeltann. Like før jul var det lucia-tog i kirka hvor denne gutten var med og hadde lys og kappe. Oppover midtgangen fikk han øye på sin mor som står der og vinker og fotograferer; hvorpå arvingen roper høyt og tydelig: mamma, se jeg er kaptein satan........ Mor ønsket sterkt at kirkegulvet skulle åpne seg og hun kunne forsvinne der........
vic_89 med prinsen Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 heheheh, ja akkurat det du vil barna dine skal si i kirken:P
jubelen Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 hehehehe Er det ikke rart hvordan ungene klarer å si slike ting på plasser hvor det ihvertfall ikke bør sies?
m@rie82 Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 ha ha ha!!!!! sånn er det med de søte små... hi hi!!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 "kaptein satan" er en velkjent figur i barnehagen, men "satan lucia" er også populær... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå