Gå til innhold

Ronja65, eeer du heeer????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det så lenge siden jeg har sett deg her inne; er alt bra med deg og dine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg traff henne på svømming i dag. HUn kommer nok innom her i løpet av kvelden ;-)

Skrevet

Jaaaa..... jeeeg eeer hheeeerrr...... Koselig at du har savnet meg... Har vært lit opptatt med mitt danske familieproblem. Men nå er mor sendt på behandling i 5 uker, så nå krysser vi fingrer for en edru mor, når hun kommer hjem igjen...

Sån ellers så er alt bare bra... Min kjære mor har fått gode nyheter fra sykehuset, ingen kreft i lymfene.

Hvordan går det selv, med tanke på din far og hans samboer? Er han like "sol och vårad" eller har han kommet til bittelittegranna fornuft?

Skrevet

Godt å høre at det ikke var spredning! Tenker det falt flere tonn fra skuldrene deres da. Og så tar det på å gå og vente, det er grusomt.

Min far er nok på vei inn i en ny familiekonstellasjon, hvor han for det meste er opptatt med den nye samboeren og hennes familie.

Det reises mye - han var fire uker nordpå i høst, var hjemme i to uker hvorav en var på hytta med hennes barnebarn, nå er han i Thailand på en femukerstur. Julen skal han være hjemme, men i januar reiser de tre måneder til Spania igjen...

Jeg har resignert litt, jeg - syns bare det er fryktelig trist...

Skrevet

Det er utrolig med menn og kjærlighet. MIn eks er også "helt rar". Hans foreldre og søsken er helt sikker på at han blir lurt. Han kjøper dyre gaver, reiser på spahotell og utlandsturer. Kjøper bil til henne og nå flytter hun inn fra nyttår. Ungene er veldig lei seg. (spesiellt de store på 15 og 16 år) da lite kommer dem til nytte. De liker henne i hvertfall.Det er jo fint:-) Men de klager til meg...Han er nemlig veldig nøye med at alt de får, skal deles med meg....50/50.

Til helgen skal hun og min datter hoppe fallskjerm.... Hun har nemlig bursdag......Heldigvis slapp jeg være med og betale fallskjermshoppet.... for det forlangte han nemlig i starten.....

Ja. ja jeg sier bare det....Menn...:-))

Skrevet

Så godt å høre at det går så fint med din mor! Jeg har tenkt såååååååå mye på deg!!!

Skrevet

Takk for det søte trollet:-)). Ja vi er alle glade for at alt ser bra ut foreløbig. Hun har en liten forandring på lungen. Det skal følges opp, men legen mente at det nok ikke var spredning, da lymfene var helt kreftfria.:-))

Så jeg håper på at mamma finns i livet i maaange år fremover. I februar så reiser vi til Thailand, etter mors ønsken om og ha noe og glede seg over.... Jett om jeg også gleder meg:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...