Gå til innhold

Ostekake som skal stekes?


Hanne <3 Adrian<3Leah Isabell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere oppskrift på en god ostekake som skal stekes? Gjerne en sånn som man skal ha skogsbær oppå!!!

 

Nam:)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kom igjen da?? ingen som vet?? fikk plutselig SÅ lyst på det..

Skrevet

hei!

 

Litt seint - men fant en inne på http://www.detsoteliv.no/ - gå inn på ostekake og scroll helt ned. Den siste kaka er stekt ostekake med blåbær oppå - men det kan vel byttes ut med bjørnebær oppå.

 

jeg husker å ha lagd en stekt ostekake med bjørnebær i deigen - den var også knallgod!!. Går sikkert an å bake inn bær inni oppskrifta som jeg viser til også.

 

Lykke til da - hvis du lager den kan du ikke si om den ble god??

jeg må dessvrre vente til kvalmen går over - sitter derfor foreløpig å bare drømmer om kaker og annet godt...sukk!

Skrevet

den så kjempe god ut, skal definitivt prøve den... en dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...