Hanne <3 Adrian<3Leah Isabell Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Har noen av dere oppskrift på en god ostekake som skal stekes? Gjerne en sånn som man skal ha skogsbær oppå!!! Nam:)
Hanne <3 Adrian<3Leah Isabell Skrevet 1. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 1. november 2006 kom igjen da?? ingen som vet?? fikk plutselig SÅ lyst på det..
Elllis Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 hei! Litt seint - men fant en inne på http://www.detsoteliv.no/ - gå inn på ostekake og scroll helt ned. Den siste kaka er stekt ostekake med blåbær oppå - men det kan vel byttes ut med bjørnebær oppå. jeg husker å ha lagd en stekt ostekake med bjørnebær i deigen - den var også knallgod!!. Går sikkert an å bake inn bær inni oppskrifta som jeg viser til også. Lykke til da - hvis du lager den kan du ikke si om den ble god?? jeg må dessvrre vente til kvalmen går over - sitter derfor foreløpig å bare drømmer om kaker og annet godt...sukk!
Hanne <3 Adrian<3Leah Isabell Skrevet 6. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2006 den så kjempe god ut, skal definitivt prøve den... en dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå