Gå til innhold

Juni: skal dere ha pakkekalender til de små? nrk barnetv kalender?++++


tonebf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Satt og tenkte litt på det i sta jeg også, og tror jeg går for en vanlig sjokoladekalender.

Pakkekalender neste år kanskje?

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og tenker ha pakkekalender neste år men ser det er mange som skal ha i år, men jeg syns kansje det er litt tull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det er for tidelig med kalender jeg. Tror ikke de skjønner noe av det, i tillegg til at jeg er i mot å gi de små sjokolade hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ingen kalender på minstemann i år nei. Han skjønner ikke noe av det likevel, og jeg er imot å gi snop hver dag. Får se an hvordan det blir neste år. Mulig vi venter enda lengre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde lyst å sy en korstingskalender til ham, en litt gammeldags en...sånn som han kan ha til han blir voksen og se på som en familiejuletradisjon...... Meeennn, har enda ikke funnet en kalender jeg har likt, og derfor ikke begynt på den enda... Planen var å henge små pakker med små leker inni...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

vi skal bare ha en appelsin som han skal dra ut nellik på. så kan vi telle litt og synge litt så syns nokk han det er kjempe stas:) lærer seg nokk fort at vi skal ta ut en hver dag:) sikker litt unødvendi men er lov å prøve. hvis han ikke liker det kan jeg gjøre det jeg:) gleder meg til julen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok ikke sjokoladekalender på Selma i år. Synes ho er for liten for det. Dette med godteri hver dag synes jeg er unødvendig når de er så små.

 

Men adventskalenderen til Selma er allerede klar. Har bare ikke satt den fram enda, ettersom det jo er en stund til ho skal begynne å få av den. Vi har pakket inn 24 smågaver til henne, som alle består av en liten leke for hver dag. Det er stort sett sånne grønnsaker i plast. Dette kan ho jo leke med lenge, er jo artig når ho blir større også dette. Pakkene er pakket inn en for hver dag, og så har vi putta dem oppi kalenderposer med dato på. Planen er å sette de fram på en hylle som ho kan se dem, men ikke når dem. Om morgenen skal vi løfte henne opp til dem, så ho får plukket den posen som er for den dagen.

 

Vet jo ikke hvordan dette går, men syntes liksom at en sånn kalender kunne vi ordne til ho i år, for moro skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...