Gjest Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Hvor mye har dere klart nå? Er gjestelista klar? Kjolen? Lokaler? Her er kjolen kjøpt, lokalet leid, kokk og servitører i boks og transport. Og seff kirka. Menyen er også klart, samt design på bordkort og innbydelser
jente,jente, ? Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Gifter oss 23.juni og dette er klart: -kirke -lokale -middag -dj -fotograf -bil -brudekjole -innbydelser -bordkort -forlovere og toastmaster -frisør, sminke, prøvetime -nesten klart med servitører.. Tror det var alt foreløbig.. Må være tidlig ute siden det er St.Hans aften og en populær dato å gifte seg på..
Gjest Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 booket kirke, prest, overnattingshytte og feststed - samme mannen som eier ferga vi skal feire på skal ta seg av all servering, mat og alkohol, og han leier ut campinghytter til de som ikke skla sove på turisthytta vi har booket.. har kjøpt inn takkekort og bordkort - bordkort sakal sviermor skrive på kjøpt inn duker og noen av stearinlysene.. har skålemesterinne skal ikke ha fotograf eller spes bil bestemt hovedrett skal oppover (gifter oss utenfor molde, vi bor i oslo) en måned før og fixe frisør ol., men må vel ta en tlf ang brudebukett kanskje for bestilling av blomster... finner ikke kjole.......... gifter oss 30.juni
sussa4 Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Vi gifter oss 30 juni og har ordnet dette : brudekjole frisør bryllupsuite forlovere lokaler blomster duker meny servitører sånn ca. Fotograf må vi veldig snart begynne å tenke på
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Vi gifter oss 28 juli og dette er klart: Kjole underskjørt min del av gjestelisten har funnet ut hvordan dekorasjoner,innbydelse og bordkort skal se ut Kirken er booket frisør til meg og min forlover sambo mener at det er ikke vits i å stresse og han har fått ansvar med alt som heter lokale,mat,drikke og klær til han og forlover....så får vi se hvordan dette går......
Mamma til to! Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 Vi gifter oss 23 juni. VI HAR DETTE KLART; - Kirke - Lokale - Kjole - meny - Fotograf - Brudebil - Toastmaster/ musikk - Begynt innkjøp av alkohol - Begynt å lage invitasjoner - Forlovere - Overnatting til gjestene
Gjest Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 alle har kjole jo!! blir helt stressa jeg....hvor lenge lette dere før dere fant?
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 6. november 2006 #8 Skrevet 6. november 2006 jeg tittet på dittbryllup.no og prøvde 3 kjoler i en salong,men når jeg så den kjolen på nettet,så visste jeg at det var den.kjøpte den vel ca 2mnd etter vi satte dato....
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 og nå har vi ordnet: toastmaster dj lokale transport for meg og ham
3 herlige unger!!! Skrevet 8. november 2006 #10 Skrevet 8. november 2006 OJ OJ OJ... Har ordnet: kirke lokale fotograf Har såvidt begynt å sett litt etter kjole og tenkt litt på farger.. Henger visst litt etter vi. Gifter oss 07.07.07...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå