Gå til innhold

puh!!!!! -då var det gjort.


Anbefalte innlegg

Skrevet

-no er bilen skodd for vinteren! mini sov en lang ettermiddagsblund, og storesøster på 13 hadde lekser, so då nytta mor sjangsen til å skifte dekk! Har snødd endel ute i ettermiddag....- vel vel de måtte nok kome i år også.............Eller kanskje det blir sol og sommartemperatur no når dette arbeidet er gjort............. ::---)) - uansett, godt å vere ferdig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-må en so må en, veit du!

Skrevet

Jeg betalte en mann tohundre kroner for å gjøre det=0

Skrevet

Har en singel venninne som betalte for dekkskifte i går og mente at det var de eneste gangene hun egentlig følte at det hadde vært greit å ha en mann ;-)

Skrevet

Aries: du er veldig flink!!

Gummelillan: din single venninne har et viktig poeng, synes jeg. Men jeg kommer på et par ting til som kan være kjekt å bruke mannen til. Hi hi hi....

 

PS: Min mann har skiftet dekk for meg i ettermiddag :)

Skrevet

Alltid nyttig å kunne gjøre litt sånt selv! Eksen min overlot med glede sånne ting til meg(latsabb!), og jeg husker en gang jeg sto på den lokale bensninstasjonen for å legge om der - der vi fikk nemlig låne verkstedjekken - da sto det et par voksne karer og ventet på tur mens jeg holdt på. De syntes nok det var fært å se på - og etter å ha hintet flere ganger om at de godt kunne gi meg en hånd ble det rett og slett for mye for dem, så de tok resolutt over hele dekkskiftet.

Jeg var såvidt 20, og de to voksne kara sikkert 40 - de var hvertfall steingamle, syntes jeg c",)!

Skrevet

Kvinnfolk som skifter dekk selv IMPONERER meg!!!!!!!!!!!!!!:))))))))))))))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Jeg har ikke snøring......... Hehehehe, når man er så blank på sånt som meg, så skulle man nesten ikke hatt lappen!;))))))

Skrevet

Flinke jente!!!

 

Husker første gang jeg skulle skift dekk selv, jeg hadde kjøpt meg cab og greier:-) Skulle ha løs boltene (heter det ikke det da?) de satt hardt - jeg sto og hoppet på krysset - var så tynn og skranten den gangen at jeg ikke veide stort - måtte til slutt bite i det sure eplet og be naboen hjelpe meg.......nå biter jeg lett i det sure eplet....;-)

Skrevet

Bolter?????????????????

 

Hva er det a?

 

;))))

Skrevet

he-he, ja ho har et poeng der, men dei har nok fleire gode sider då! Dei fleste mannfolk iallefall. Dei late mannebeina er heldigvis i mindretall. Trivs godt med litt `tungt`arbeid, når eg får bestemme sjølv kva tid det skal sje, altså...........Og idag var det surt å kaldt, og STORE snøfiller som lava ned då eg var komt igang med arbeidet...........

Skrevet

Jeg har lurt meg unna maaaaange dekkskift ved å be gutta lære meg hvordan jeg skal gjøre det...........

De gjør det, jeg ser på for å lære........................... Dumme gutter ;-)))

 

 

 

Forøvrig så betalte sambo en fyr 200 kr for å gjøre det i år :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...