moffi Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Nå har jeg vært FLINK:) (Les:synes ikke dere at jeg er en god husmor?) Fjernkontrollen er plukket opp av skittentøykurven. Grove (ikke loff..) horn med ost og skinke inni er bakt og dufter deilig. Bakebollen er vasket opp. Godteriet gjemt bort og spaghettisausen har putret ferdig. Den blir god tror jeg, med løk, paprika, gulrot, tomat og kjøttdeig, urter og hvitløk. Nam! Droppet saltet i dag, så Stefan kan få sin andel malt opp med stavmikseren. Pip-pip! der var spaghettien ferdig! Hadet!
phantomet Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Og der ble jeg supersulten!!!!!!! Det hørtes deilig ut, og visst er du en flink husmor!!!!! *smiler i hele fjeset*
moffi Skrevet 1. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2006 Og Stefan har griset ned hele tripp-trappstolen, uten at mer enn to skjeer kom ned i den lille søte magen hans. Mitt store barn ble for mett til å gå på judoen, mens gubben i huset segnet om på sofaen. Hva gjør Måken?
♥Snulder Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Du er en god husmor! Jeg bakte pizzasnurrer kl 22 i går kveld jeg! I dag er det tomt! Men det er godt at baksten til mor faller i smak da:)
Gummelillan Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Blir sulten her.... Hm, kanskje jeg har igjen noen pizzasnurrer i fryser'n...?
Karomamma Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 Apropos Tripp-Trapp og grising lenger opp... Jeg skrubba nettopp stolen til snuppa. Tror jeg kunne ha åpnet restaurant med alt som hang fast på de merkeligste steder - youghurt, tomatsaus, smør, melk, leverpostei.... Nam nam!
Reveenka Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 Her i huset er det kjempepopulært å hjelpe til å vaske! Som den pedagogiske og politisk korrekte mammaen jeg er, lar jeg selvsgat barna være med når de har lyst(hvordan skal de eller bli med senere, sier jo alle...) men det blir jo ofte mer heft enn hjelp, da... Men så fikk jeg en lys ide, for den kiddo-stolen vi har ser jo ikke ut i måneskinn - full av mat, drikke, maling og diverse - DEN kan jo vesla få vaske! Og gjett om den blir ren, når man bruker ca en tyvelitersbøtte med såpevann!
moffi Skrevet 1. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 1. november 2006 Kanskje best å putte både kiddo`n og ungen inn i dusjkabinettet for supervask:) Eller gulvvask i samme slengen er kanskje ikke så dumt?=0 Kanskje noen murere har lyst på vår patent på superlimsementgrøtogmatklæsj!!!!
Reveenka Skrevet 1. november 2006 #9 Skrevet 1. november 2006 Konseptet funker bra når du vil ha vasket badekaret også - gi dem hver sin klut, sjampoflasken og sett dem i arbeid! Husk å spyl av ungene såpa når de er ferdige...c",)
phantomet Skrevet 1. november 2006 #10 Skrevet 1. november 2006 To skjeer er bedre enn ingen skjeer i magen....*smiler* Etter å ha lest ditt fantastiske bidrag til tittelen "årets super husmor" endret jeg planer for middagen...endte opp med å lage fersk pasta, med gogonzolasaus, bacon og sopp og en deilig salat til.... takk for inspirasjon moffi. *smiler* Måka har plutselig skjønt det med soving, så klokken 19 hadde han allerede forsvunnet inn i lala-land etter er stort måltid pumpemelk...Hurra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå