Gå til innhold

Tar en liten Tårnfrid jeg.. ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en dag.................

Og nå fikk jeg fullstendig blackout...................... *stresser*

Skriver det senere må løpe nå :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Take care nå da!!

Ikke stresse ikke stresse ikke stresse:-)

Skrevet

Og nå er jeg kommet hjem, venter på at stryke jernet skal bli varmt...

Søren, lagt på meg!!! de siste to ukene... Annen bukse på...

Altså, dagen i dag altså ;-) Skulle vært på et møte nå men jeg er ikke der enda... Skulle egentlig møte presten kl 19, men han må jeg møte i mårra kl 13! Kunne ikke si hvorfor jeg ikke kunne møte han idag... Kl sju skal jeg nemlig på Juleøl smaking!!! DET kan man ikke si til presten vel??? Ikke til Phantomet heller... *klem til Phantomet* :-)

Nå må jeg bare ta litt mascara på vippene så er jeg ute av døra før dere aner det ;-)))

Skrevet

Vel... Da jeg begynte på innlegget var kl 1738

Skrevet

Og jeg HAR husket blodtrykks medisinen min!!!

Legen lo da jeg sa feil; HØYTRYKKSMEDISIN ;-)

Skrevet

Jammen det er vel ikke noe stress! Presten! Ha-Ha... Han drikker sikkert øl han og når han ikke er på jobb. Smak og kos deg..Selvsagt litt synd det med buksene da;) og ikke brenn de som passer med strykejernet...og har du husket å trekke ut kontakten før du dro:):):):);)

mobb-mobb

Skrevet

Husket kontakten... Men måtte faktisk tenke meg om på vei til møtet ;-)

Var forøvrig på vei ut med bilnøkkelen i handa da jeg kom på at det nødvendigvis ikke var såååå lurt å ta bilen siden jeg skulle drikke øl ;-)

Skulle levere J til paapaen kl 1400, og kl 1430 ringte han og lurte på om jeg var forsinka...... Bombe det da.....

Hun sovna akkurat da jeg starta bilen... Søren.... Prøv å holde en baby våken dere, når babyen vil sove... Tårnfrid prøvde faktisk det!!!

Babyeb skjela og ble rar i ansiktet før hodet datt over til ene sida... Huff.... Baby fikk sove ifred etter det...

I mellomtiden hadde mammaen funnet ut at hun ikke rakk å hente Ecco-dama på flyplassen, og delegerte det til noen andre :-) *flink*

Heldigvis var flyet forsinka...........

Tilbake på jobb etter å ha levert baby, handle inn sko til våren... Fort fort fort!

Ut med Ecco-dama, Tårnfrid slenger seg inn på kontoret, dinbaby.com.... JERNTEPPE!!!!

Ser på klokka, MAT!!! Bare spist et halvt rundstykke tidligere på dagen engang..

Leter etter mat... Kjøper en pose med wienerbrød... To wienerbrød til middag!

*hadde jeg skullet vært veldig nøye og tenkt økologisk, så hadde jeg sulta ihjel!!! Så dere får tilgi meg...*

Hmmm... Finnes det økologiske wienerbrød forresten???

Hjemme igjen, finner frem strykejernet... Og klærne jeg skal ha på...

Osv, osv...

Kommer AAAAAAALTFOR sent på møte, ikke så nøye, jeg har da permisjon må vite!!

Og så litt etter 1900, JULEØL smaking ;-))))

Det var godt, dere ;-))))

Fikk spekemat til, og med tanke på all den maten jeg har spist idag var det vel ikke så veldig rart at jeg ble en smuuule lettere bedugget ;-)))

Det var en spennennde dag for Tårnfrid... Sikkert glemt noe her...

Jo, skulle egentlig ha dåp på søndag som var, men så ombestemte jeg meg i forrige uke... Bytta til denne søndagen etter å ha sjekka at alle kunne denne søndagen også ;-)

Sambo måtte bytte flybilletten også... Men det fiksa han så greit atte...

Så jeg har også vært og bestilt blomster og levert glassene/vasene til blomsterbutikken.

Og jeg har vært på bakeriet og bestilt kaken....

I morgen må jeg vaske resten av huset, håpe at dåpskjolen fortsatt passer, tør ikke prøve den ;-)

Lage ferdig bordkortene, for Tårnfrid er da kreativ må vite ;-)

Lage liste over hva som må handles inn til koldtbordet, Tårnfrid lager selvfølgelig alt selv!

Joda og så har hun lovet å komme på jobb.... Søren det minner meg om den veska som står ute i gangen full av papirer/ting som skulle vært ordnet for lenge siden...

Og så skal vel sambo hentes på flyplassen en eller annen gang... Han ringer vel når han står der... Kompisen hans jobber nede, og det er ikke første gangen kompisen må kjøre han hjem i så fall :-)))

Og presten.... Han skual jeg møte kl 13....

Frisøren glemte jeg på tirsdagsmårran så dit skal jeg ikke før på fredag... NO problem!!!

.....Babyen?

Jo hun skal jeg hente en eller gang mellom presten og samboern ;-)))

Som jeg sa til Attpåklatten idag; Trur ikke jeg skal ta på meg å prøve å holde meg til økologisk mat til babyen.... Trur jeg skal være fornøyd om babyen FÅR mat!!!!

Ikke ring barnevernet da dere............. :-)))

Skrevet

Hva ER Tårnfrid??

=)

Høres da mektig travelt ut for deg! Stress ned, ellers kan du få slag..........

Skrevet

Tårnfrid er en karikert karrieremamma, spilt av Otto Jespersen. Hun har et barn som mildest talt gåt for lut og kaldt vann, mens Tårnfrid er opptatt med karrieren sin.

Jeg husker særlig da Tåtnfrids barnevakt var syk, og guttungen ble lagt i en oppbevaringsboks mens "mamma" skulle i et viktig møte...c",)

Skrevet

Eller da hun kjørte i rushen til Oslo, stoppet bilen ved bomstasjonen og plasserte lille Johannes Pilatus i bua sånn at betjenten kunne passe ham den dagen. Tårnfrid har en løsning på alt :)

PS Johannes Pilatus går alltid med hjelm, for Tårnfrid er jo ikke helt uansvarlig heller, da.....

Skrevet

Hehe! Det bor nok en liten Tårnfrid i oss alle, er jeg redd...c",)

Var det ikke noe med en rundkjøring også?

Skrevet

Jo, han satt på midtrabatten i rundkjøringa mens Tårnfrid var på jobb - mye morsomt som skjer der i løpet av dagen for lille Johannes Nikodemus...

Skrevet

Tårnfrid har en dåååårlig dag :-(

Hvorfor er ikke sånt øl godt i to dager da?? Haha

Kommer liksom ikke helt igang idag....

Må hente babyen kl 14 idag og det var ikke heeeelt etter planen JEG hadde i hodet... Søren ;-)

Får prioritere presten og babyen idag da ;-))))

Skrevet

Jeg kjenner jeg blir stresset av å lese om dagene dine.....hjertet slår plutselig litt fortere.....tror jeg må ta meg en pepperkake til og hvile litt:-)

hilsen en som ikke skal på jobb før om 2 måneder, men som egentlig har fortrengt hele greia.

Skrevet

Høres deilig ut ;-)))

Skrevet

Ok =)

Ikke greit for en utflytta nordmann som ikke ser norsk tv, og nesten ikke har sett noe norsk på 9 år.

Da var jeg jammen unnskyldt for ikke å vite hvem hu der Tårnfrid var,ja.

Heldigvis kjenner jeg ingen Tårnfrider.

Jo, ei!

Hovedinnlegger ! :-p

Skrevet

Prøv et stort glass farris og eplejuice da! Med isbiter. Og Presten hjelper vel å gå til.................................................................................................................kniiiiiiis.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...