Gå til innhold

Når gikk barna deres uten støtte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gått og holdt gutten min i hendene i flere måneder, han går selv om han kan holde seg i møbler, gåvogna eller i oss, men vil IKKE slippe taket.. Han er snart 14 mnd. Det verste er at han vil jo bare gå, hele tiden! Det begynne rå bli slitsomt når vi må "være med" hele tiden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår gikk slik du beskriver lenge, i flere mnd. Slapp seg ikke før han var nesten 16 mnd.

Skrevet

Han gikk på egenhånd da han var 9mnd

Skrevet

Begge våre gjorde slik som din også, i ca 2-3 mnd. Datteren min begynte å gå da hun var 11 mnd og 3 uker, sønnen min gikk da han var 1 år og 1 uke.

Vi har aldri trent med dem, men vi testet dem av og til - mannen min og jeg satt oss litt fra hverandre, slik at h*n måtte gå 2-3 steg for å komme til den andre. Når h*n begynte å gjøre det, plasserte vi oss lenger og lenger fra hverandre.

Utrolig kjedelig å måtte gå å leie hele tiden, men det er nok ikke lenge igjen nå! :-)

Skrevet

Dagen før 14 månedersdagen begynte hun å gå litt selv:) (altså for en uke siden:) )

Hun har også gått LEEENGE når vi holder henne, med gåvogn, med stoler og bord. hehe

Men nå går hun mer og mer selv om hun kryper mer enn hun går enda (går fortere:)

Skrevet

Jenta mi var 9 mnd men gutten var 13 mnd.

Skrevet

nr1-11 mnd

nr2-13 mnd

Skrevet

hun gjør det nå, og hun blir 1 år om noen dager. men hun slapp vel taket første gangen når hun var 11 mnd.

gikk også med støtte leenge før hun gikk selv.

Skrevet

Noen skritt da hun var 16 mnd, venter på at hun slipper seg helt nå når hun straks er 17 mnd.

Skrevet

11,5 mnd var hun da hun begynte å slippe seg helt....

gikk helt alene en dag før hun fylte ett år.....

Skrevet

Gutten vår begynte å gå da han var 10,5 mnd. Nå er han 1 år om 4 dager og han fyker rundt. Storesøster begynte å gå da hun var 13 mnd.

Skrevet

14 mnd,og da løp hun nesten med en gang

Skrevet

Slapp seg rett før hun var 16 mnd. Nå er hun 16 mnd og 2 uker og løper rundt, det gikk fort når det først skjedde.

Skrevet

Kunne gå litt alene da han var 12mnd, men gikk først ordentlig da han var 13 mnd (altså gikk helt stødig alene og sluttet helt med krabbinga. Var en periode han både krabba og gikk).

Skrevet

Gutten min var 10 måneder da han gikk uten støtte.

han begynte å dra seg opp etter møbler allerede 7 mnd gammel og hadde da ingen balanse, så det ble mye knall og fall. Fra ca 9 måneder suste han rundt med gåvogn og noen dager før 10 mnd tok han sitt første skritt uten støtte.

Skrevet

Vesla gikk sine første skritt 1 år og 1 dag gammel. Nå er hun straks 13 mnd, og nærmest løper over golvet. Kjapp som lynet:)

Skrevet

To dager etter 1 årsdagen slapp han seg første gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...