Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Så du skrev at det er "feigt" og være anonym. Kansje ikke så rart når man får pepper og kanari for et innlegg som ikke var vondt ment,men ironi fordi halvparten av disse unge mødrene er oppheng i en person? Skjerp deg jente,anonym eller nick,nett er nett........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Jeg syns det er feigt å være anonym når enkelte sprer så mye dritt, og svarer frekt på enkelte innlegg, helt usaklig. Da får man heller så fram med nick å være tøff nok til å ta imot litt selv. Når man absolutt skal slenge dritt til noen. Da mener jeg ikke bare denne saken, kan finne mange eksempel til deg. Kanskje man bør være flinkere til å få fram at innlegget var ironiksk ment da... Skjønner godt at noen tror at innlegget var vondt ment jeg, og jeg håper ikke Mami har brydd seg noe om det. Hun har fått nok pepper her inne, og på bim.
Gjest Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Du er f.eks anonym når du skriver dette til meg... Og her er et eksempel jeg syns var skikkelig ufint, som skjedde i går : http://www.dinbaby.com/forum/thread/6800644 Nesten nederst der...
Mamsen86 Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Jeg er helt enig med juni*stjerne her! Jeg så ikke så veldig mye ironi over det innlegget som ble skrevet tidligere.. Men jeg syntes det at skal man ha så sterke meninger, så får man også være voksen nok til å stå for det! Ok - nett er nett! Men det er tross alt en fin liten gjeng her inne, hvorav mange av oss har god kontakt! Da er det rett & slett smålig å slenge ut av seg slik "ironi", bare for å lage kvalme.. Jeg tok meg ikke nær av det innlegget, ble faktisk smigret over at denne anonyme har tatt seg tid til å faktisk sitte å irritere seg over det der! Må smile litt når jeg ser for meg dette fremmede menneske sitte å rive seg i håret av frustrasjon fordi JEG har fått noen gratulasjoner og et takk for et kort jeg sendte, tihi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå