Gå til innhold

magespørsmål


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere andre modne mammer som har kjempefin mage etter svangerskapet/svangerskapene?

 

Min er nydelig! Etter 4 svangerskap, derav 2 keisersnitt så har jeg fått en sånn vakker pølse som henger fint ned, sånn at trusen hele tiden må dras opp _over_ pølsen, for så å rulle ned igjen etter noen minutter.

 

Har forøvrig omtrent ikke strekkmerker, men altså denne kjempepene slaskete pølsen:-)

 

Vurderer sterkt mageplastikk. Synes jo at kroppen skal få lov til å være merket etter at 4 barn har vært inni magen min, men det har blitt et kjempeproblem etterhvert. Den irriterer meg hver eneste dag. Kunne jo ha brukt 3 nummer mindre i bukser om det ikke var for at denne pølsen måtte ha plass inni den også.

 

Hengebuk heter det visst på pent:-)

 

Vurderte å ta denne anonymt, men skitt la gå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke verdens flotteste mage nei. Men er bittelittegrann stolt av at jeg ikke har fått strekkmerker på magen. Jeg har ikke tatt keisersnitt, så eneste grunn til at jeg ikke kan bruke mindre bukser er at jeg er for tykk.

 

Skrevet

Magen min er vel det man kan betegne som dvask... Men det er forsåvidt greit etter 5 svangerskap. Som pur ung hadde jeg veldig flat mage. Den har aldri vært et problemområde for meg. De sitter helt andre steder kan man si:) Men lausskinn har det blitt!

Plages du med det så er det vel helt greit å gjøre noe med det også!

Skrevet

Jeg har også tatt KS og har akkurat sånn pølse som du beskriver!!

I tillegg har jeg 10-15kg igjen av de 30 jeg la på meg i svangerskapet. Håpet egentlig at jeg bare skulle våkne opp en dag og vips så var kiloene borte, men nå er snuppa 17 mnd og det har ennå ikke skjedd...

 

Det må nok en separat handlingsplan til for å få bort resten. Men nå er det jo snart jul..... og så er det nyttår.... og så skal vi på feire.... og så....

 

Skrevet

Har ikke noe flott mage jeg heller, men tror dessverre ikke jeg kan skylde på de 3 fødslene jeg har hatt. Er nok dessvere bare at jeg er alt for glad i å kose meg. Noen som så magen til Susan Goksøyr B. på "Skal vi danse"? Tenk å hatt en slik mage det hadde ikke vært meg i mot.

Skrevet

Jeg har flott mage! Den er jeg faktisk heldig med. Rompa og lårene derimot...Kniiiis

Skrevet

Siterer min eldste datter på 5 år:

"Du har så god og myk mage du, mamma!"

 

Det sier jo sitt!!!:)))

 

 

(Objektivt sett er den egentlig rund og litt dvask på en gang, ha ha ha!!

Det er lenge siden jeg har innsett at hverken hodet eller kroppen blir 16 år mer. Og gudskjelov for det!)

 

 

 

Skrevet

He he... Søstera mi skulle skifte bleie i all hast mellom dusjing og påkledning. Minsta lå på gulvet og søstera mi satt på huk i bare trusa. Da utbryter den rappkjeftede "Mamma, så fine laaange pupper du har"...

Skrevet

hehe....herlige barn!

 

Så kjekt at det er flere som har et ambivalent forhold til magen sin. Karomamma - vi får starte pølseklubb...lol......wiener og grill ( min er forresten mer lik en servelatpølse hehe).

Har det også akkurat som deg. 10-15 kg. igjen til vekten før siste svangerskap, som igjen var 10 kg. over det jeg var før første. hehe.......men skal være fornøyd med å gå ned 10-15. Vil ikke bli en sylfide igjen, men sånn passe god å ta i:-)

 

Magen er forøvrig det eneste ved kroppen min som plager meg og den har bare blitt verre for hvert svangerskap. Den SER tilsynelatende fin ut, uten merker over trusekanten ihvertfall. Keisersnittarrene er nesten usynlige, men den hengeservelaten er dødsirriterende. Kan jo aldri gå med noe tettsittende, og klarer aldri å finne bukser/skjørt som passer. Enten er de så lav i livet at magen blir hengende utenfor, eller så høy i livet at jeg ser ut som en real kjerring (ja jeg er 35, nei ikke kjerring ...ennå....tror jeg...). Løsningen blir å ha buksene midt på pølsa.......og det er IKKE særlig pent, tro meg. Har alltid lange t-skjorter, gensere, topper utenpå.

 

ehh..egentlig passer vel denne tråden best på "mammas kropp", men siden jeg har inntrykk av at de fleste her har gått gjennom flere svangerskap berører det kanskje noen her inne også.

 

Skrevet

HA HA HA HAHHAHAHAHA!!!!!!!!!!!

 

;-)))))))))))))))))))))))

Skrevet

Hahahahahaha-innlegget mitt var til de lange puppene til Karomamma, altså!

 

Den var jammen god!!:))

Skrevet

Er nok falukorv som er best beskrivende her ;-) Har hatt 3 svangerskap hvor jeg har lagt på meg 30 kilo for hver gang og da også 3 keisersnittet. Maven min har nok derfor mest av alt sjokk!

 

Har jeg trang bukse og truse så får jeg maven oppunder armene og lar jeg pølsa hvile der den er, ser jeg jo smågravid ut... Og en rest på 10 kilo fra den siste 30 kilos økningen gjør jo også sitt til at jeg ikke kommer inn i noe i skapet.

 

Ingen grunn til anonymknappen for dette ;-)

Skrevet

Hohoho...Nå har vi servelat, wiener og falukorv...noen bedre?

Skrevet

jeg kan stille opp med bolledeig om det frister... en sånn som det blir ca 40 boller av...

 

 

:-)

 

 

en sånn en vettu som når jeg spiller bass på magen min, så disser det på hele ryggen.... det er fint

 

"musik skal byggas utav glädje"

 

 

Skrevet

HAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Jeg vet at jeg er feit når jeg kjenner at det disser både på magen og RYGGEN når jeg går!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))))))

Skrevet

"...................alltid freidig når jeg går"

 

 

:-)

 

Skrevet

Hohohohohohoho, lenge leve selvironien!!!!!!!:)))

Skrevet

"Med glädje bygger man musik" ...stemmer i med en heftig el-gitar solo så alle bollene faller av og inn i min mage:-)

Har du oppskriften?

Skrevet

regal ferdig bollemiks

 

 

velly good.

Skrevet

Den bolledeigen her er ferdig hevet!!!! KAN NOEN KOMME OG TRILLE UT BOLLENE SNART?????

pLeAsE.........

Skrevet

Kan ta din deig samtidig med min, jeg - det går for det samma!!!!

 

;-)))

Skrevet

Jippi!!! Du er snill og grei du;-)

Skrevet

Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og forøvrig kan man gjøre som man vil..............

Trallalllallla

 

Mye sant i barnesangene egentlig! :))

Skrevet

Ja det er det jammen;-)

Skrevet

Ler så jeg griner her!!!! Dere er bare sååå knusegode alle sammen ;-)

 

Forøvrig; Bleikfeit pizzadeig... Size familiepizza!!!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...