Nit@™ Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Når er mann moden? Gammle er dere som er her?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Jeg er 36 , men det er vel ikke noen aldersgrense her. Vi krever vel egentlig bare at du har levd såpass lenge ,at du har passert de verste hormonutbruddene.
yo mother-til 4 Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Jeg er 35, føler meg slett ikke særlig moden alltid, men har fått lov til å være her allikevel:-) Tror egentlig at 35 er sånn akkurat på grensen til hva som kan kalles moden. Jeg er en novise i forhold til mange andre her inne:-)
♥Snulder Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Når man er moden er nok ganske så individuelt.... men jeg er i det minste 38 spretne år:)
Reveenka Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Jeg er 41(tviholder på det alderen noen uker til c",), men jeg har frekventert sidene litt fra og til i 7 år nå, har fire jenter på 8 1/2 mnd, 4, 6 og nesten 7 år. hmmm - å se det listet opp på denne måten får meg nesten til å hyperventilere litt...tror jeg må sette meg litt nedpå...nei, så dum jeg er - jeg sitter jo allerede her og dibber!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 Jeg er 39, og er både en av de barnsligste og en av de "eldre" her inne...;-)
moffi Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 Jeg er 37. Ser ut som en barnerompe med litt rynker. He-he. Føler meg som Attpåklatten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå