Gå til innhold

Nå må Martin til legen enda en gang :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

På 6 ukers kontrollen ble han henvist til sykehuset pga stor økning i hodeomkrets og måtte ta UL og sånt av hodet, men da fant de ikke noe og antok at det var pga at han ble tatt med vakuum. I dag var vi på 5 mnd kontroll og nå har han blitt henvist til barnelege pga av fyldig fontanelle. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva innebærer fyldig fontanelle?

Kan ikke huske at hs eller lege har sjekket noe sånt på Odin...

Håper alt er i orden da! Må du vente lenge på å få time, tror du?

Vi skal også til lege i morgen.

Odin har en mystisk eksem (ikke vanlig barneeksem). Dessuten lurer jeg på om han har pådratt seg bronkitt eller liknende. Tungpustet og knatring på utpusten. Han har hostet i to måneder, men nå har det blitt ille i forbindelse med en ny forkjølelse.

Lykke til med fontanellen!

Skrevet

De sjekker den uten at du merker det når de stryker babyen over hodet. Det kan tyde på vannhodet.

Håper det går bra med Odin imorgen :)

Skrevet

håper alt går bra med lillegutt...lykke til:)

fikk han sin andre vaksine i dag også?

Skrevet

Takk. :) nei han fikk den ikke. er ikke gått 2 mnd siden sist vi fikk første vaksinen (byttet helsestasjon) så han får den ved 6 mnd kontrollen.

Skrevet

eg er skikkelig i tvil om eg skal gi sønnen min den nye vaksinen for hjernehinnebet. hva med deg?har martin fått den?

Skrevet

spurte faktisk om den hos hs og hun sa det at det er ikke en ny vaksine. Den har vært brukt i mange år på barn og fortidligfødte, men den var ny i vaksineprogrammet. Jeg trodde det var ei ny vaksine jeg. De hadde ikke fått inn noen tilbakemelding på at den hadde forårsaket noen alvorlige bivirkninger (ikke noen bivirkninger faktisk). Martin fikk den første ved 3 mnd og jeg var litt i tvil om han skulle få flere etter alt mediafokuset, men tror nok vi blir å gi han de to siste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...