Gå til innhold

Trøtt....tilfeldig eller noen flere?


RockMyWorld

Anbefalte innlegg

Hjelpe og trøste meg...er det virkelig mulig å være trøtt allerede? Eller er det tilfeldig. Er det noen flere? Jeg er helt bortreist, så sliten og trøtt, trodde dette kom først litt senere jeg, er jo bare i 5.uke....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Er iallefall trøtt jeg. Er i uke 7 nå, har vært trøtt siden begynnelsen av uke 6. Kan plutselig få et "anfall", og bli så utrolig trøtt.Sovner tidlig på kveldene, men vokner da også tidlig. Om å gjøre å holde seg i aktivitet!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange sliter med søvn i første trimester. Jeg kjenner ei som spiste og sov de tre første mnd. Jeg kjemper innbitt mot å bli sykemeldt, for med den jobben jeg har, så er det pyton å være borte. (Lærer på vgs).

 

Jeg har et ekstremt behov for å være i ro - det er akkurat som om kroppen er helt tom for krefter. I tillegg har jeg slitt med kvalme. Nå har jeg tatt akupunktur to ganger, og er bedre.

 

I går var jeg på besøk hos en elev som var utplassert, og sto med hånda i frysedisken fordi jeg var så varm. Føler meg skikkelig dust - men skal liksom få til det her da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg godt igjen ja. Noen dager går jeg rundt i en tåke og gjesper hele dagen. Er rask å legge meg ned på sofaen en stund mens datteren vår ser barne-TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...