Fikk nr to i desember Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Er det noen som vet hvor jeg kan finne oppskrift på engler som kan strikkes og toves?
jonapona Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Sandnes garn sitt Julehefte Idehefte 0115 har noen kjempeskjønne tovede engler Virker som om de er enkle å strikke også, har tenkt å prøve meg når jeg er ferdig med den vesken jeg holder på med nå.
nissepia Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 De englene som jonapona snakker om er kjempefine og enkle å strikke. Har prøvd selv, fine julegaver:)
Fikk nr to i desember Skrevet 2. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2006 Tusen takk begge to! Da er det bare ut og kjøpe mønster. Skal være helt i ro framover, så jeg må ha noe å holde på med når jeg er ferdig med det tovede vognteppet mitt. Jeg tenkte også på julegaver, og er veldig glad i engler. Supert at dere tok dere tid til å svare! Gleder meg allerede til å begynne. Er ikke akkurat noe spesialist, så det høres bra ut at de er enkle å strikke. Kjenner jeg meg selv så godt at jeg regner med at det blir strikket en engel midt i vognteppearbeidet, får nok så lyst til å prøve!!!
jonapona Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Og får du ikke tak i oppskriften, så si ifra. Da skal jeg sette meg ned og skrive av hele greia.
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 Kriv oppskrifta her, når du får tak i den..
Fikk nr to i desember Skrevet 3. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2006 Så real du er som tilbyr deg det!!!! :)Jeg må for tiden holde meg helt i ro, så jeg må få noen til å kjøpe mønsteret for meg. Hvis vi ikke finner det skriver jeg her igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå