Gå til innhold

Tovede engler!

Fikk nr to i desember

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor jeg kan finne oppskrift på engler som kan strikkes og toves?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sandnes garn sitt Julehefte Idehefte 0115 har noen kjempeskjønne tovede engler :) Virker som om de er enkle å strikke også, har tenkt å prøve meg når jeg er ferdig med den vesken jeg holder på med nå.

Skrevet

De englene som jonapona snakker om er kjempefine og enkle å strikke. Har prøvd selv, fine julegaver:)

Skrevet

Tusen takk begge to! Da er det bare ut og kjøpe mønster. Skal være helt i ro framover, så jeg må ha noe å holde på med når jeg er ferdig med det tovede vognteppet mitt. Jeg tenkte også på julegaver, og er veldig glad i engler. Supert at dere tok dere tid til å svare! Gleder meg allerede til å begynne. Er ikke akkurat noe spesialist, så det høres bra ut at de er enkle å strikke. Kjenner jeg meg selv så godt at jeg regner med at det blir strikket en engel midt i vognteppearbeidet, får nok så lyst til å prøve!!!

Skrevet

Og får du ikke tak i oppskriften, så si ifra. Da skal jeg sette meg ned og skrive av hele greia.

Skrevet

Kriv oppskrifta her, når du får tak i den.. ;)

Skrevet

Så real du er som tilbyr deg det!!!! :)Jeg må for tiden holde meg helt i ro, så jeg må få noen til å kjøpe mønsteret for meg. Hvis vi ikke finner det skriver jeg her igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...