Reveenka Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Det lille haigullet BEIT meg i armen så det blør - gjennom fleecejakka.... og inn mellom de tennene skal puppen.....
Karomamma Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Å herregud - au au au, i morra er jeg dau (sitat niesen min). Stakkars deg! Har ikke vært gjennom det samme heldigvis. Snuppa vår fikk tenner rundt 1-årsdagen....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Det har stor sett gått fint her. Han klør noe helt vanvittig i tennene om dagen og biter i det som bites kan. Men når puppen kommer da biter han ikke. Jeg tør jo knapt å kose om dagen, for når jeg kommer med kinnet mitt så kommer han med tennene klare for bitt....
♥Snulder Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Hahaha... kanskje på tide å vurdere rustning?
phantomet Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Går det an å bruke brystskjold? Jeg har ikke erfart dette selv, men det høres både skummelt og vondt ut med tenner i kombinasjon med puppen...
Babyonboard ;-) Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 Føler med deg.... Snuppa mi ;-) SUGER på alt... trodde jeg!!! For her om dagen da hun kravlet rundt på fanget mitt, bøyde hun seg ned og la munnen over det kjøttstykket som er nedenfor tommelen... Og så BEIT hun! Planta haitennene i mors hånd, så jeg så stjerner og planeter om hverandre!! Og ikke om hun slapp taket heller!!!! Fytte grisen det var VONDT :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå