Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Jeg er så utrolig heldig som har en sambo som er så tilstede... Han har hjemmekontor en del og vet dere hva han gjør (mye jobbing på pc, noe tlf), jo han tar med seg prinsessen når han står opp og steller og mater og leverer henne inn i sengen igjen til meg. Så koser vi oss og sover videre, hun på armen min. Når hun så våkner igjen så tar han henne med på "kontoret", og det er nå på et stort teppe på stuegulvet, med masse morsomme leker og en pappa som ikke er lengre unna enn ca 15 cm:-) Takk for at det finnes trådløst system;-) Hun får masse oppmerksomhet og storkoser seg, og mor kan sove og hente krefter. For de er det virkelig bruk for hos oss om dagen. Søsteren min blir stadig dårligere og kreftene er ikke mange hos henne nå. Men, vi holder sammen og står side om side, for kjærligheten binder oss tett sammen:-) Og ære være sambo som gir meg muligheten til å være så nær henne denne tiden. Og igjen takk for at jeg kan koble av her inne:-) Ha en fin dag!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Ja du er heldig, men du vet vel bedre enn de fleste å sette pris på det også. Du vil nok trenge krefter skal du klare å være sterk for søsteren din. Så hvil deg mens du kan, det vil komme tider hvor du vil ha bruk for energien og kreftene. Ta vare på mann,barn og søster med familie det er kanskje den største gaven i livet. (familie altså ) En fin dag til deg også.
yo mother-til 4 Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Så heldig du er som har en så snill samboer:-) Har en sånn en jeg også, men han jobber dessverre ikke hjemme. Etter å ha hørt hva du har å stri med for tiden så trenger du virkelig å være uthvilt. Søsteren din er nok glad for at hun har akkurat deg til søster. Husk å ta vare på deg selv også. Klem
Urtete Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 For en fantastisk god samboer du har!!!!!!!!)))) -Og det er jammen vel fortjent også! (Men ingen selvfølge allikevel....) )
Reveenka Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Sender ønsket om en fin dag rett i retur jeg, Klatten! Når du skriver om søsteren din og hvordan tilstanden hennes er om dagen, blir jeg sendt rett ut på en tidsreise treog ethalvt år tilbake i tid.... jeg vet jo ikke AKKURAT hvordan dette er for dere, men samtidig vet jeg likevel hvordan det er..... tankene man gjør seg, stemningen man er i, hvordan søsteren din kanskje ser ut (enda jeg aldri har møtt henne c",).............) , hva man orker og ikke orker, osv osv. Jeg tittet som snarest innom Etterlattedebatten igår, og der var det ei som fortalte at tanten hennes snart skulle dø - og ingen i familien snakket om det, hverken med hverandre eller henne! Grusomt. Godt at dere klarer å ta vare på hverandre så godt som dere gjør! Sender noen ekstra klemmer til Østfold i dag, jeg c",)!
Karomamma Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 Takk sjøl - du gjør dette til et bra sted å være, synes jeg!! Pass på å hvile når du kan Klem fra
Reveenka Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 Å, nå ble jeg rørt!!! Og takk i like måte, forresten c",).
Karomamma Skrevet 1. november 2006 #8 Skrevet 1. november 2006 Den første klemmen sendte jeg egentlig til Attpåklatten men jeg sender glatt en god klem til deg også, Reveenka. Det gjelder deg også!!!
Gummelillan Skrevet 1. november 2006 #9 Skrevet 1. november 2006 Du har fortjent både sambo og nære familiebånd!!!! Blir varm om hjerterota når jeg leser om samholdet deres og dersom du opplever det å stikke innom her en gang i blandt som avkobling, er det virkelig fortjent det også. Du er en flott mor, søster og medmenneske, Klatten!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 1. november 2006 Dere er så utrolig nydelige alle sammen:-)
Urtete Skrevet 1. november 2006 #11 Skrevet 1. november 2006 Det er jammen du også, Klatten!!!!!!!!!!)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 1. november 2006 Neier og takker pent...:-)
Urtete Skrevet 1. november 2006 #13 Skrevet 1. november 2006 Det trenger du ikke takke for nei, jenta mi! ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå