Gå til innhold

Hvilken str bruker deres gutter på ca 13-14 mnd i vintersko?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi på 14 mnd bruker 21 i sko.Kunne sikkert brukt 22 og,hun har ikke så veldig mye å gå på.

Skrevet

Str. 22 har jeg kjøpt...eller 13,3 cm sållengde (SeeKaiRun). Målte foten hennes og den er 11cm lang. Da håper jeg at vi ikke klemmer noen barnetær. De ser forresten altfor store ut...

Skrevet

Jeg har kjøpt str 24 i både Viking Thermo og gore tex. De er gode og store, men hun klarer fint å gå med de. Jeg vil gjerne at de holder i hele vinter. Til vanlig er hun str 22. Det har vi i f.eks tøfler hvor hun bare har tynne sokker inni. Hun er 15 mnd i dag.

Skrevet

har kjøpt str 23 til gutten min på 14mnd... brukte 21 i sommer/høst med de begynner å bli små, med ullsokker i måtte vi opp to str...

Skrevet

str.22 i vintersko her... Det er viktig at skoene passer skikkelig. Regner med at vi må kjøpte vintersko minst en gang til denne sesongen.

Skrevet

Han er 13 mnd og bruker str. 21. Men det er ikkje plass til tjukke sokkar, så eg reknar med at vi må opp ein størrelse eller to om ikkje så lenge.

Skrevet

Gutten vår bruker str. 23 i vintersko. Viktig at de passer og ikke er for store...

Skrevet

Min gutt er 15 mnd, skjønner at han har små føtter. Har kjøpt str 21 og de er i hvert fall ikke for små. Bruker fortsatt 19 i joggesko og sandaler (fungerer som tøfler i barnehagen).

Skrevet

Gutten vår er 14 mnd og vi endte opp med vinterstøvler i str 23. Da målte vi med strømpebukse og tynne bomullssokker (skal ikke bruke tykke sokker i skoene).

Skrevet

Oiii, gutten min har små føtter. Viste de ikke var store, men alikevel...

Han er 20 mnd og bruker str. 21 .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...