Karomamma Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Da har jeg nemlig bursdag og du har god tid til å forberede et skikkelig bursdagsinnlegg, dikt og/eller sang her til meg. He he he..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Notert! Jeg har 13.mars:-)) Men altså!!! NÅ MÅ JEG KOMME IGANG HER........Har knapt fått på meg klærne og pusset tennene........
Karomamma Skrevet 1. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2006 Lykke til, ha ha ha! Her har vi vært i serken fra 07:00. Frøkna og jeg har tatt T-banen i dag for bilden hadde sommerdekk - oooops! Den snille pappaen skal ordne det etter jobb i dag. Jeg er så heldig som har så snill mann :)
Karomamma Skrevet 1. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2006 Ja... eller så var den bilen som hadde sommerdekk.....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Skal prøve å huske det, har selv bursdag 27.mars.
Karomamma Skrevet 1. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2006 Oki doki! Hva mener du "skal prøve å huske det". Har du ikke tenkt å dikte sang til meg? Jeg skal dikte en til deg
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 Veeeel det er ikke så mye jeg husker om dagen, kanskje er det alderen, kanskje er det ammetåka. Det er av og til sånn at jeg har vareopptelling i gangen før vi går i barnehagen, sånn i tilfelle noen har blitt igjen inne. (jeg har bare 2 barn da) Men på nyåret må jo dette ha gitt seg, så jeg skal notere det og sangen blir laaaaaaaaaaaang og talen enda leeeeeeeeeeengre..
På'n igjen Skrevet 1. november 2006 #8 Skrevet 1. november 2006 Må nesten lege inn en kommentar her.. jeg har selv bursdag 21. mars - mange værer her tydeligvis...
♥Snulder Skrevet 1. november 2006 #9 Skrevet 1. november 2006 Jeg regner nesten med at vi får en påminnelse eller to... ettersom dagen nærmer seg?
Gummelillan Skrevet 1. november 2006 #10 Skrevet 1. november 2006 Jeg har bursdag den 13. november! Synger du for meg på festen da, eller...;-) Tonetrollet har vel bursdag den 18. november hvis jeg ikke husker helt feil, så jeg tror vi må legge opp til mange skåler og du da øve inn mange vers...?
Karomamma Skrevet 1. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 1. november 2006 Det visste jeg Regner med at alle stemmer i bursdagssangen opptil flere ganger på festen. Føler presset strømme mot meg nå, så jeg kan godt love at jeg skal være forsanger (varrafærttemasagett)....
moffi Skrevet 1. november 2006 #13 Skrevet 1. november 2006 3 mars!!!!!!! Klart alle husker alle datoene:)
Babyonboard ;-) Skrevet 2. november 2006 #14 Skrevet 2. november 2006 21. februar!!! Kongen blir 70, jeg blir 40 ;-))) Og alle flagger................. hehe
Reveenka Skrevet 2. november 2006 #15 Skrevet 2. november 2006 Heldiggris! Har alltid ønsket at det var flaggdag på bursdagen min...c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå